خبرهای جدید آقای تهیه کننده از اکران فیلمش و نگارش دو فیلمنامه

غلامرضا موسوی از کار روی ۲ فیلمنامه با مضمون‌های اجتماعی خبر داد و عنوان کرد که یکی از آن‌ها آماده ساخت است.
تصویر خبرهای جدید آقای تهیه کننده از اکران فیلمش و نگارش دو فیلمنامه

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: مشغول کار روی ۲ فیلمنامه هستم تا در صورت مهیا شدن شرایط، آن‌ها را جلوی دوربین ببرم. از این فیلمنامه ها که هر دو اجتماعی هستند، یکی آماده ساخت است و سناریوی دیگر به زودی به نگارش درخواهد آمد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کارهای آماده نمایش خود بیان کرد: فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و «تارا» به کارگردانی کاوه قهرمان را آماده پخش دارم که از میان این ۲ اثر، «قصیده گاو سفید» به زودی روانه اکران خواهد شد اما نمایش فیلم دوم به زمانی دیگر موکول می‌شود.

موسوی درباره علت اکران فیلم «قصیده گاو سفید» در شرایط موجود کرونایی، اظهار کرد: این فیلم توانسته است در جشنواره‌های متعدد خارجی حضور داشته باشد، جوایزی را کسب کند و می‌توان گفت تبلیغات درباره آن تاحدودی انجام شده است پس امیدوارم این فیلم بتواند در نمایش عمومی انتظارات را برآورده کند.

تهیه‌کننده فیلم «پارک وی» در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه ترجیح می‌دهد فعلا در حوزه شبکه نمایش خانگی ورود نکند، عنوان کرد: فعالیت در این حوزه زیاد شده است و من به آن با دیده مثبت می‌نگرم اما ترجیحم این است در این حوزه ورودی نداشته باشم.

او در پایان درباره آثاری که در شبکه نمایش خانگی پخش شده‌‌اند و تماشا کرده است، توضیح داد: سریال «شهرزاد» را در زمان خودش تماشا کردم و به نظر من این مجموعه از کیفیت خوبی بهره برده بود. سریال «قورباغه» را هم تماشا کردم که فکر می‌کنم این سریال بیش از اینکه به بازیگر اتکا داشته باشد به فیلمنامه آن متکی بود. ۲ قسمت از «آقازاده» را هم تماشا کرده‌ام اما متاسفانه فرصت نشد دیگر آثار را تماشا کنم.

330283