مهدی کوشکی هم بازی لیندا کیانی در «پریسان»

مهدی کوشکی هم بازی لیندا کیانی در فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی شد.
تصویر مهدی کوشکی هم بازی لیندا کیانی در «پریسان»

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی بزودی مقابل دوربین می‌رود.

پیش تولید فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی به تازگی آغاز شده و گروه در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند. تاکنون از میان بازیگران حضور مهدی کوشکی و لیندا کیانی در این فیلم قطعی شده است و اسامی سایر بازیگران نیز بزودی اعلام خواهد شد. اخبار و حواشی پیرامون ساناز سعیدی را در سایت پرسون بخوانید.

«پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد.

فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می‌شود و تاکنون تمامی لوکیشن‌های فیلم انتخاب شده است.

کامبیز بابایی پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «مجوز خروج» و «زمستان بود» را بر عهده داشته و «پریسان» اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارت هستند از: مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، ، مدیر تولید سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا به‌رخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس صحنه: سحر رجبیان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ساحل عبداله‌زاده، امور مالی: سهیلا مندوزئی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

330149