اعتراف مخالف دوآتیشه بیت کوین!

پیتر شیف از مخالفین سرسخت بیت کوین در توئیتی اعتراف کرد که اگر بیت کوین را در روزهای اول خریداری کرده بود، اکنون سودش از بیت کوین را چگونه خرج می کرد.
تصویر اعتراف مخالف دوآتیشه بیت کوین!

به گزارش سایت خبری پرسون، شیفت مخالف سرسخت بیت کوین، پیتر شیف، درحالیکه عکس سفر خانوادگی با هواپیمای شخصی همسایه خودشان، آقای بروک پیرس، کارآفرین برجسته آمریکایی همان میلیاردر بیت کوین که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 (1399) نامزد شده بود را در توئیتر به اشتراک گذاشت، نوشت که ای کاش وقتی بیت کوین را برای اولین بار شنیده بود، آن موقع خریداری کرده بود. در آن صورت، بیت کوین را در اوج اخیر نزدیک به 65,000 دلار می فروخت و جت شخصی خود را نیز خریداری می کرد.

از کاربران توئیتر در پاسخی نوشت: آیا پیتر واقعا حالت خوب است؟ یا من دارم اشتباه میکنم؟ یا دارم خواب میبینم؟ احتمالا ارتفاع ام خیلی بالاست و دارم یک چیزایی را تصور می کنم…..

پاسخ پیتر شیف: شما منظور بنده را متوجه نشده اید. من گفتم اگر روزهای اولی که در مورد بیت کوین شنیده بودم اقدام به خریدن آن کرده بودم، اکنون میتوانستم با فروش بیت کوین های خودم یک جت شخصی بخرم. این به معنی نیست که من اکنون بیت کوین خریده ام.

پیتر شیف، عاشق طلا و مدیرعامل شرکت مدیریت یورو (EPGFX) که صندوق طلا را اداره می کند، احتمالا تنها منتقد بیت کوین است که در مورد پرچم دار ارزهای رمزنگاری شده به اندازه تأثیرگذاران اصلی بیت کوین توییت می کند.

در اواخر دسامبر 2020 (دی 1399)، پلتفرم Lunarcrush او را به عنوان دومین تأثیرگذار برتر بیت کوین معرفی کرد و در این لیست به همراه حامیان اساسی بیت کوین، آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) و مکس کیزر (Max Keiser)، قرار گرفت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

329972

مطالب مرتبط