فریاد شیران:

مصاحبه های قلعه نویی خارج از اخلاق است/ امیدوارم یک جام قهرمانی به هواداران استقلال تقدیم کنیم

ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال به اظهارات امیرقلعه نویی واکنش نشان داد.
تصویر مصاحبه های قلعه نویی خارج از اخلاق است/ امیدوارم یک جام قهرمانی به هواداران استقلال تقدیم کنیم

ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، درباره پیروزی آبی پوشان برابر تیم گل گهر سیرجان و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: همه عوامل باشگاه از جمله ما، کادر فنی و بازیکنان، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم قسم شده بودیم که این بازی را پیروز شویم و به فینال برسیم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و دل هواداران شاد شد. ان شا الله در بازی فینال هم نتیجه مطلوب را با غلبه بر تیم فولاد بگیریم.

او در ادامه گفت: با توجه به روحیه و انگیزه ای که تیم ما دارد در نهایت امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در فینال بگیریم و امسال بتوانیم یک جام به هواداران استقلال هدیه بدهیم. همچنین با کمک همه عوامل باشگاه، حمایت های صورت گرفته و اتحاد و همبستگی بین بازیکنان و کادر فنی بتوانیم یک نتیجه مطلوب که همانا قهرمانی در جام حذفی است را به دست آوریم و دل همه هواداران را خوشحال کنیم.

فریاد شیران درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر اینکه یک جام تقدیم استقلالی‌ها کنند، گفت: به هر حال زمانی که نتیجه مطلوب کسب نمی شود یک مقدار این موضوع طبیعی است که مصاحبه های این چنینی انجام می شود. بعضی ها قصد دارند کل باشگاه را زیر سئوال ببرند. من نمی خواهم جواب قلعه نویی را بدهم اما بهتر است که تحمل باخت را داشته باشیم. همان طور که نتیجه می گیریم خوشحال هستیم و تعریف و تمجید از داور می کنیم، زمانی که می بازیم از داور تعریف کنیم. فراموش نکنیم چند سال پیش مایلی کهن به خاطر فحاشی به داوران گریه کرد. همچنین این فوتبال چه ارزشی دارد که به داوران فحاشی کنیم.

او افزود: فوتبال چیزهای قشنگی دارد و ما می توانیم الگو برداری کنیم. ما کشوری اسلامی و با تمدن هستیم اما مصاحبه های برخی از افراد خارج از اخلاق است. داوران فوتبال ما شریف ترین و پاک ترین داوران آسیا هستند اما به قول سیار داور سابق کشورمان در یک جعبه سیب ممکن است یک سیب گندیده هم باشد که آن را باید پیدا کنیم. البته اشتباهات داوری را کسی نمی تواند کتمان کند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: با توجه به حرکات خوبی که فدراسیون درمورد مبارزه با فساد در فوتبال انجام می دهد و به حق خیلی از تیم ها را با محرومیت های سنگین درلیگ های دسته یک و دوم مواجه کرده است، ما باید به تصمیم داور احترام بگذاریم و فضای فوتبال را اخلاق مدارتر کنیم. خیلی از زمان ها اتفاق افتاده با خطاهای عمدی که دفاع تیم حریف انجام می داده به نفع یک تیمی پنالتی رخ داده و در تاریخ هم ثبت شده است اما الان که به ضرر مان سوت می زنند نباید بگوییم که عدالت برقرار نیست.

فریاد شیران گفت: به هر حال 40 سال عدالت در کشور برقرار نبوده است و دوستان در این 40 سال ثروت اندوزی کردند و از راه حرام از طریق فوتبال به ثروت رسیدند . همچنین جام هایی گرفته شده و همه می‌دانند چه اشخاصی هستند اما متاسفانه هنوز هم دارند کار میکنند و جامعه فوتبال این افراد را می شناسند و بهتر است عوام فریبی نکنیم. همچنین افراد سالم، دیندار و تحصیلکرده از جمله منصور ابراهیم زاده، فرکی، مایلی کهن، ابراهیم قاسمپور و خیلی از مربیان دیگر در تیم های پایه و رده بزرگسالان به خاطر بی تدبیری مدیران ورزش و فوتبال کشورمان خانه نشین شدند و کاری هم نمی شود انجام داد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره داوری بازی استقلال و گل گهر سیرجان گفت: اشتباهات داوری در همه بازی ها وجود دارد و حتی به ضرر استقلال سوت زدند اما ما به داور احترام گذاشتیم و فضا را آلوده نکردیم. داور در یک لحظه می خواهد تصمیم بگیرد که در یک صحنه خطا اتفاق افتاده یا نه!کارت بدهد یا ندهد. اما ما بیاییم کل جامعه داوری را زیر سئوال ببریم، درست نیست و باید کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسائل ورود کنند.
او بیان کرد: من برد برابر تیم گل گهر سیرجان را به فرهاد مجیدی و کادر فنی اش و به تک تک بازیکنان و هیئت مدیره و مدیرعامل تبریک می گویم و ان شا الله در روز یکشنبه هفته آینده با قهرمانی در جام حذفی بتوانیم جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

فریاد شیران درباره وضعیت پرداخت پاداش به استقلالی ها گفت: صددرصد پاداش ویژه ای از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به اعضای تیم پرداخت می شود.

معاون اجرایی استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالات آبی پوشان اظهار کرد: نقل و انتقالات را براساس لیست ارائه شده از سوی فرهاد مجیدی سرمربی تیم بعد از پایان بازی فینال جام حذفی شروع می کنیم. البته ما با تک تک بازیکنان کنونی استقلال صحبت کردیم و با هماهنگی های صورت گرفته بین مجیدی و مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از فینال با بازیکنان تمدید قرارداد می کنیم.

فریاد شیران درباره وضعیت قایدی گفت: قایدی بهترین بازیکن آسیا است و پیشنهاداتی دارد اما 2 سال قرارداد دارد. البته او مصاحبه حرفه ای کرد وبیان کرد که در اختیار باشگاه است. همچنین با هماهنگی با مجیدی تصمیم حرفه ای درباره این بازیکن گرفته می شود .

329601