در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت گرفت:

تجلیل از 4 بازنشسته نخبه و ۴۶ بازنشسته منتخب زنجانی

در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان از چهار بازنشسته نخبه و ۴۶ بازنشسته منتخب دستگاه‌های اجرایی و کانون‌های بازنشستگی تقدیر گردید.

تصویر تجلیل از 4 بازنشسته نخبه و ۴۶ بازنشسته منتخب زنجانی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان طی مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان که به مناسبت روز ۲۵ ذالحجه برگزار شد گفت: همزمان با روز ملی خانواده و تکریم از بازنشستگان به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از چند منتخب نخبه برتر استان در این روز تجلیل به عمل می‌آید.

صالح سعادتی افزود: ۲۵ ذالحجه زمانی است که سوره مبارکه هل اتی (انسان) در وصف مقام انسان بر پیامبر گرامی اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم) نازل شد.

وی با اشاره به این نکته و با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان به عنوان قشر فرهیخته، باتجربه و با ارزش یادکرد و گفت: ما باید از تجارب ارزشمند این عزیزان بهره‌مند شویم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان با ذکر محدودیت‌های کرونایی و برگزاری مراسم محدود در روز پنجشنبه که تعطیل اداری است به نحوه انتخاب بازنشستگان‌ نخبه اشاره کرد و گفت: در محورهای ۶ گانه و از بین ثبت نام شدگان، تعداد ۴ نفر انتخاب شدند و تعدادی از بازنشستگان‌هم بامعرفی دستگاه‌های اجرایی و کانون‌های بازنشستگی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در ادامه مراسم تعدادی از روسای کانون‌ها و منتخبین نظرات خود را بیان داشتند.

همچنین با وصف روز ۲۵ ذالحجه که در تقویم شمسی ما به خانواده اختصاص یافته و روز خانواده وتکریم بازنشستگان نامیده شده است از صندوق بازنشستگی استان زنجان که باتوجه به شرایط مبادرت به برگزاری شانزدهمین جشنواره روز تکریم خانواده و بازنشستگان نموده تقدیر و از همه تلاشگران سی سال عرصه خدمت یاد کردند و آرزوی سلامتی و بهروزی را از درگاه خداوند متعال برای همه بزرگواران خواستار شدند.

فاطمه شمشیرگر-استان زنجان

329564