فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید)

همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید) منتشر شد.
تصویر فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید)

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، اقدام به انتشار فراخوان عضویت به منظور عضوگیری از هنرمندان عکاس با ذوق و دارای نگاه تیزبین عکاسانه از سراسر کشور کرده است تا علاقمندان بتوانند با تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوطه پس از تایید نهایی شورای عضوگیری، به عضویت کانون عکس اندیشه (فرادید) درآیند و در کنار دیگر هنرمندان، بتوانند آینده خوبی برای عکاسی این سرزمین رقم بزنند. بهترین مطالب سرگرمی را در سایت پرسون بخوانید.
شرایط اولیه عضویت در این کانون بدین شکل است:
1-ارسال حداقل 10 عکس و حداکثر 20 عکس از آثار خود.
2-ارسال یک عدد عکس پرسنلی تمام رخ با فرمت JPG یا JPEG با رزولوشن 400 (عرض) در 600 (ارتفاع) پیکسل.
3-ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه.
4-ارسال تصویر کارت ملی.
5-تکمیل فرم عضویت.
لازم به ذکر است؛ تصاویر کلیه مدارک باید به ایمیل Andisheh.Photo.Club@gmail.Com ارسال گردد.
کانون عکس اندیشه (فرادید) در فرهنگسرای اندیشه، در زمینه برگزاری کارگاههای آموزشی، دوره های آموزشی، تورهای آموزشی، نمایشگاه عکاسی در داخل و خارج از کشور فعالیت خواهد داشت.
اطلاع رسانی برنامه های آتی این محفل هنری از طریق رسانه های مکتوب و همچنین، صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @ Andisheh.Photo.Club صورت خواهد پذیرفت.
اطلاعیه شرایط عضویت و فرم عضویت کانون عکس اندیشه (فرادید) به خبر پیوست شده است.

328911