رودی گوبرت؛

ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید

ستاره تیم ملی بسکتبال فرانسه پس از دیدار با ایران گفت:حدادی بازیکن خیلی بزرگی است و همیشه بازی برابر او لذت بخش است.
تصویر ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید

به گزارش سایت خبری پرسون، «رودی گوبرت» بازیکن تیم ملی فرانسه در خصوص بازی مقابل ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: بازی آسانی وجود ندارد، ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید و با شدت بالا و تمرکز بازی می‌کرد. صعود ما به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی بود و برد و باخت برای ما فرقی نداشت اما می‌خواستیم از بازی برای بهبود و ارتقای خود استفاده بهینه را ببریم.

وی درباره بازیکنان ایران اذعان داشت: حدادی بازیکن خیلی بزرگی است و همیشه بازی برابر او لذت بخش است. ایران بازیکنان خوب دیگری هم دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند. بلاک حدادی روی توپ من عالی بود، قصد داشتم دانک بزنم و دفعه بعد حتما خواهم زد.گوبرت در پیامی به هوادارانش در ایران گفت: از طرفدارانم در ایران ممنون هستم. من تا بحال به ایران نیامده‌ام و امیدوارم یک روز در ایران حضور داشته باشم.

بازیکن تیم یوتا درباره لیگ NBA و پیش بینی قهرمان فصل بعد عنوان کرد: امیدوارم یوتا قهرمان شود. چون این هدف تیم ما است. من فعلا در یوتا هستم و تمرکز و تلاش خودم را برای کسب قهرمانی با این تیم انجام می‌دهم. هنوز جوان هستم و فعلا قصدی برای جدایی از یوتا ندارم.

وی درباره مهم‌ترین رقیب فرانسه در راه کسب مدال طلای المپیک اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما فعلا در یک چهارم نهایی حضور داریم و فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید صددرصد آماده این بازی باشیم و بر روی آن تمرکز کنیم.

تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه از ساعت ۵:۳۰ صبح روز شنبه و در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات المپیک در سالن سایتاما سوپر آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم فرانسه موفق شد تیم ایران را با نتیجه ۷۹ بر ۶۲ شکست دهد.

بلندقامتان ایران در بازی نخست خود نیز مقابل جمهوری چک با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ از این تیم شکست خوردند و دومین دیدارشان نیز نتیجه را ۱۲۰ بر ۶۶ به آمریکا واگذار کردند. پرونده تیم ایران با این شکست در المپیک توکیو بسته شد.

328167