راسل کرو بر صندلی کارگردانی یک فیلم هیجانی

راسل کرو با کارگردانی فیلم هیجانی «پوکر فیس» دومین فیلم بلند کارنامه هنری خود را می‌سازد.

تصویر راسل کرو بر صندلی کارگردانی یک فیلم هیجانی

به گزارش سایت خبری پرسون، راسل کرو بازیگر ۵۷ ساله نیوزیلندی کارگردانی فیلم پوکر فیس (Poker Face) را برعهده گرفت. این فیلم هم اینک تحت شیوه‌نامه‌های سختگیرانه بهداشتی در لوکیشن‌هایی واقع در سیدنیِ استرالیا در حال فیلمبرداری است.

کرو علاوه بر هدایت پروژه در مقام فیلمساز، در این فیلم نقش یک میلیارد حوزه فناوری را بازی می‌کند که درگیر یک بازی پوکر حساس و پرمخاطره می‌شود. لیام همسورث و السا پاتاکی از دیگر بازیگران این فیلم مهیج هستند که قرار است صحنه‌های تعقیب و گریز داخل شهری هم داشته باشد.

براساس فیلمنامه اصلی، داستان فیلم در میامی اتفاق می‌افتاد اما کرو برای آن که بتواند مناظر چشم‌نواز سیدنی را به ویترین بگذارد، تهیه کننده پروژه را متقاعد کرد فیلمبرداری در این شهر استرالیایی انجام شود، هرچند سیدنی در حال حاضر در قرنطینه است و انتظار می‌رود سخت‌گیری‌های شدید کرونایی در این شهر دستکم تا پایان ماه اوت ادامه یابد.

فیلمبرداری پوکر فیس در مجتمع فاکس استودیوز واقع در شهر سیدنی انجام می‌شود که در یک سال گذشته محل فیلمبرداری فیلم‌هایی چون شانگ چی و افسانه ده حلقه و ثور: عشق و تندر از دنیای سینمایی مارول بود.

پوکر فیس دومین تجربه کارگردانی راسل کرو است که بیشتر به بازی در فیلم های معروفی چون محرمانه لس‌آنجلس، گلادیاتور، ذهن زیبا و بینوایان شناخته می‌شود. وی پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ فیلم آب‌شناس (The Water Diviner) را ساخت و همزمان در آن بازی کرد.

(Visited 11 times, 4 visits today)

328158