ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار شد

دریکی از حساس ترین دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ،تیم فوتبال ذوب آهن به مصاف مس رفسنجان رفت.
تصویر ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت امیر عرب براقی به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر مس به پایان رسید.

ذوبی‌ها در حالی به مصاف مس رفتند که یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول فوتبال بودند و ممکن بود در صورت شکست و کسب امتیاز توسط سایپا در دیدار برابر تراکتور، به لیگ دسته اول سقوط کند. مس رفسنجان هم از طرفی دوست نداشت در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر، فصل را با شکست به اتمام برساند.

با این حال هر دو تیم با احتیاط در زمین حاضر شدند و نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ محمد قاضی مهاجم با تجربه مسی‌ها از بین مدافعان ذوب گل زیبایی را وارد دروازه بهزادی کرد تا تیمش با یک گل از میزبان پیش بیافتد.

در ادامه اما تلاش ذوبی‌ها برای گلزنی ثمری نداشت تا این مسابقه با برتری مس خاتمه بیابد.

با این وجود با توجه به شکست ۵ بر یک سایپا برابر تراکتور، ذوب‌آهن با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در لیگ ماندگار شد. مس رفسنجان هم فصل را در رتبه هشتم با ۳۹ امتیاز به پایان رساند.

ترکیب ذوب‌آهن:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمودآبادی (تعویض دقیقه ۶۱ با مجتبی حق دوست)، حسین شنانی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر

ترکیب مس:

داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی، محمد قاضی

منبع: ایرنا

327669