امانی خبر داد:

توقف استخدام های تخلف گونه در شهرداری تهران

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه نهادهای نظارتی به دلیل 2 ایراد دستور توقف برگزاری آزمون جذب در شهرداری را داده اند، گفت:پس از رفع ایرادات منتخبین شورا اقدامات لازم را جهت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان انجام خواهند داد.
تصویر توقف استخدام های تخلف گونه در شهرداری تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران درباره برگزاری آزمون استخدامی شهرداری تهران اظهارداشت: روز گذشته حامد مظاهریان معاون شهردار تهران یادداشتی را در مورد توقف آزمون استخدامی شهرداری تهران منتشر کرد که بسیاری از کارکنان از این یادداشت اینگونه تصور کردند که شورای ششمی ها مخالف اصل برگزاری این آزمون هستند.

وی افزود: ما مخالف با اصل برگزاری آزمون میان کارکنان شهرداری تهران نیستیم ولی کلا موضوع استخدام ها باید به صورتی باشدکه اولا فردی از بیرون شهرداری جذب نشود و دوم اینکه حداقل داوطلبان آزمون 3 سال سنوات در شهرداری داشته باشند.

منتخب شورای ششم تهران ادامه داد: نباید این چنین باشد که فردی همین دو روز پیش به شهرداری آمده باشد و کمتر از یک هفته با این آزمون جذب شهرداری شود ما قبلا در شهرداری حداقل 3 سال سنوات را برای این منظور در نظر می گرفتیم.

امانی خاطرنشان کرد: اکنون نهادهای نظارتی به صورت رسمی دستور توقف آزمون جذب نیرو در شهرداری را داده اند و ما مخالف اصل برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت کارکنان نیستیم.

وی اعلام کرد: پس از رفع ایرادات مطرح شده به این موضوع ما در اسرع وقت و در اولین فرصت آزمون را برای کارکنان شاغل جهت تبدیل وضعیت آنها انجام می دهیم.

گفتنی است، روز گذشته حامد مظاهریان در یادداشتی اعلام کرد، آزمونی که قرار بود برای جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان در شهرداری تهران اجرا شود، متوقف شد.

منبع:فارس

327536