کشته شدن یک نفر در تیراندازی در سینمای کالیفرنیا

تیراندازی که در طی نمایش فیلم سینمایی «پاکسازی ابدی» در شهر کورونا ایالت کالیفرنیا صورت گرفت، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

تصویر کشته شدن یک نفر در تیراندازی در سینمای کالیفرنیا

به گزارش سایت خبری پرسون، یک دختر ۱۸ ساله در حادثه تیراندازی در سینمایی در شهر کورونا ایالت کالیفرنیا که فیلم سینمایی «پاکسازی ابدی» را نمایش می‌داد، کشته شد. در این حادثه یک پسر ۱۹ ساله نیز به شدت آسیب دیده و راهی بیمارستان شده است. پلیس هنوز هیچ مظنونی را شناسایی نکرده و هیچ شخصی را هم دستگیر نکرده است.

پلیس محلی پس از حضور در صحنه جرم، اعلام کرد که دختر ۱۸ ساله جان باخته و پسر ۱۹ ساله نیز که آسیب‌هایی جدی و مرگباری داشته به بیمارسان انتقال یافته است. پلیس شهر کورونا هنوز نام این قربانیان را اعلام نکرده است.

فیلم سینمایی «پاکسازی ابدی»، پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پاکسازی است که قتل‌ها و کشتار‌های زیادی را به نمایش می‌گذارد. داستان فیلم درباره یک آیین سالانه است که در آن اعمال مجرمانه مثل قتل و قربانی کردن به طور موقت و برای ۱۲ قانونی می‌شود.

با اعلام یکی از مقامات پلیس، هنوز مشخص نیست شخص سومی به دو قربانی شلیک کرده یا این حادثه تیراندازی، “خود-دیگرکُشی” بوده است. او معتقد است قربانی‌ها بعد از پایان نمایش فیلم سینمایی توسط کارکنان سینما پیدا شده اند. این فرد همچنین تایید کرد که در صحنه وقوع جرم هیچ اسلحه‌ای پیدا نشده است.

پلیس می‌گوید در آن سانس از نمایش فیلم، مجموعا شش بلیت فروخته شده بود و اکنون به دنبال چهار نفر دیگر می‌گردد. پس از این حادثه، سینمای رگال با بیانیه‌ای واکنش نشان داد و اعلا کرد که در حال همکاری با مقامات محلی در زمینه تحقیقات است. این کمپانی همچنین بیان کرد که دغدغه اصلی آن‌ها به ارمغان اوردن امنیت و سلامتی برای کارکنان و مهمانانش است.

تیراندازی در آمریکا و در سینما‌های این کشور چندین بار رخ داده که از مرگبارترین آن‌ها می‌توان به تیراندازی آورورا در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد. حادثه‌ای که طی آن ۱۲ نفر کشته و ۵۸ نفر زخمی شدند

327464