دانیال شه‌بخش به کار خود در المپیک پایان داد

«دانیال شه‌بخش» بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در راند دوم مبارزه مقابل حریف کوبایی از ناحیه پیشانی دچار خونریزی شد و با اعلام پایان بازی توسط داور،ازرقابت های المپیک حذف شد.
تصویر دانیال شه‌بخش به کار خود در المپیک پایان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز (چهارشنبه) در ادامه‌ بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، «دانیال شه‌بخش» بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «آلوارز لازارو» بوکسور ۳۰ ساله اهل کوبا و دارنده ۳ طلا و ۲ نقره جهان و ۲ برنز المپیک رفت.

در راند نخست هرچند مبارزه برابر بود اما مطابق انتظار داوران امتیاز بالاتر را به قهرمان جهان از کوبا دادند.

شه‌بخش در مبارزه قبلی با نماینده مراکش با حرکت غیر ورزشی حریف مواجه شد تا پیشانی او شکافته شد و پنج بخیه بخورد. با این وجود تلاش پزشکان موجب شد تا او به مبارزه امروز برسد.

در راند دوم در حالی که جوان سیستان و بلوچستانی، مبارزه تهاجمی را در دستور کار داشت و حریف را مجبور به عقب‌نشینی کرد دوباره از همان ناحیه پیشانی دچار خونریزی شد و داور اجازه ادامه مبارزه را نداد تا جوان اول بوکس ایران با بدشانسی مغلوب شده و به کار خود در المپیک توکیو پایان دهد.

شه‌بخش در نخستین مبارزه خود برابر «محمد هاموت» مراکشی به برتری دست یافته بود.

«سیدشاهین موسوی» دیگر بوکسور المپیکی ایران بود که در نخستین مبارزه وزن ۷۵ کیلوگرم برابر نماینده میزبان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

327427