آقای قالیباف! واکسن زدن با ما مرغ 10 هزارتومانی با شما

آقای قالیباف! شنیده‌ام متواضعانه گفته‌اید: « حاضرم برای حل مشکلات کفش هر کسی را واکس بزنم»، ‌ای کاش هنوز «پوتین خدمت» به پا داشتید که دغدغه‌ی «واکس» خورده بودن کفش مسئولان، ذهن شما را مکدر نکند! ‌ای کاش خیلی به کفش‌های واکس زده بها نمی‌دادید و قبلِ بر زبان راندن این سخن، اندکی فکر می‌کردید که برای حل مشکلات مردم، مگر بالاتر از رئیس مجلس نیز داریم؟
تصویر آقای قالیباف! واکسن زدن با ما مرغ 10 هزارتومانی با شما

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور مظفری نوشت: اصلا از سران سه قوه مگر مسئول بالادست‌تری نیز داریم که حالا حاضر به واکس زدن کفش مسئولی شده‌اید که مشکلی از مشکلات مردم را حل کند و‌ای کاش می‌دانستید، حل مشکلات بیش از کفش واکس زده، آستین بالازده می‌خواهد، عزم می‌خواهد، درک درستی از مسائل و مشکلات مردم داشتن می‌خواهد و‌ای کاش می‌دانستید مردم هرچهمی‌کشند از همین کفش‌های واکس خورده و شلوارهای اتو کشیده و اخم‌های در هم فرو رفته است.

آقای قالیباف!‌ ای کاش می‌گفتید تا ما با درشت‌ترین تیتر ممکن نتیجه ی آیند و روند شما و دوستان تان به خوزستان و شمال کشور و سیستان و بلوچستان را به مردم بازگو کنیم که چه بود، که چه شد که اصلا چرا نشد؟‌ای کاش به روزهای نخست بهارستان نشینی باز می‌گشتید و یادتان می‌آمد که گفته بودید وظیفه ی مجلس انقلابی در کنار مردم بودن است اما غفلت کردید و این در کنار مردم بودن تبدیل شد به عکس یادگاری گرفتن با مردم!‌ای کاش به جای واکس، اندکی به واکنش‌ها فکر می‌کردید!

آقای قالیباف! این روزها خبر دارید یا از جایی شنیده‌اید مرغ کیلویی چند است؟ خبر دارید با پول یک کیلو مرغ بهمن 99 حالا فقط 650 گرم مرغ می‌توان خرید؟ آیا یادتان می‌آید روزی که مرغ 25 هزارتومان بود محاسبه کردید مرغ با تمامی گرانی‌ها باید 1.5 دلار باشد؟آقای قالیباف! موافق هستید واکس زدن را به من روزنامه نگار واگذار کنید و مرغ را نه 10 و نه 20 به همان 25 هزارتومان بهمن 99 بازگردانید؟! آقای قالیباف! باور کنید مردمِ نجیب ایران با شنیدن برخی حرف‌ها فقط درد می‌کشند، فقط غصه می‌خورند، فقط آه می‌کشند پس بهتر نیست حداقل حرفی نزنیم که مردم از دریچه ی دست انداخته شدن نگاه‌مان و نگاه‌تان نکنند! موافقید داستان واکس زدن کفش مدیران حرف درستی نبود آن هم از سوی رئیس پارلمان که حل بخشی از مشکلات مردم دستِ خودِ او است؟!

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آفتاب یزد

327421