سیدصالحی:

پرسپولیس با بازی منطقی برابر تراکتور پیروز شد/ تجربه سپاهان به ذوب آهن چیره شد

کارشناس فوتبال درباره برد پرسپولیس و سپاهان برابر حریفان خود توضیح داد.
تصویر پرسپولیس با بازی منطقی برابر تراکتور پیروز شد/ تجربه سپاهان به ذوب آهن چیره شد

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با پرسون اظهار کرد: همان طور که اوایل فصل گفتم قهرمان لیگ برتر فوتبال روز آخر مشخص می‌شود. به هر حال بازی‌های هفته پایانی سخت است.

او درباره بازی پرسپولیس و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پیکان در زمین خودش خوب بازی می‌کند و این تیم برابر سپاهان نتیجه خوبی گرفت و قصد دارد روند رو به رشد خود را برابر پرسپولیس ادامه بدهد و به برتری برسد.

سید صالحی درباره بازی استقلال و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم استقلال شرایط خوبی دارد و در 7، 8 بازی اخیر فقط 3 گل دریافت کرده که نشان می‌دهد خط دفاع مستحکمی دارد. به هر حال هر تیمی که از لحاظ روحی روانی بهتر باشد و با تمرکز بالا بازی کند و از اشتباهات حریف بهره ببرد در آن صورت برنده بازی می‌شود.

کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرسپولیس برابر تراکتور گفت: تیم پرسپولیس بازی مالکانه ارائه می‌کرد و از آن طرف تراکتور هم چشم به ضدحملات دوخته بود. همچنین سرخپوشان در نیمه اول بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند و نبود عالیشاه در فاز هجومی باعث شده بود که پرسپولیسی‌ها از عمق دفاع حمله نکنند و سانت کرده تا از ضربات سر مغانلو به گل برسند.

او افزود: با ورود عالیشاه به زمین مسابقه تحرک در خط حمله پرسپولیس ایجاد شد و عالیشاه، ترابی و عبدی بازی خوبی ارائه کردند و گل تساوی را زدند و در نهایت گل‌های دوم و سوم هم به ثمر رساندند. در مجموع تیم پرسپولیس بازی منطقی ارائه کرد.

سید صالحی درباره برد سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان گفت: تیم ذوب آهن دست به تغییرات نزد و با همان ترکیب برابر تیم همشهری خود سپاهان بازی کرد. ذوبی ها در 30 دقیقه ابتدایی تحت فشار قرار داشتند اما بعد از آن به خود آمدند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند. البته تیم سپاهان از طریق ضربه ایستگاهی از سوی نورافکن به گل رسید.

او افزود: ذوبی‌ها بعد از دریافت گل اول از لحاظ روحی و روانی به هم ریختند اما آنها هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم بر بازی مسلط شدند. به هر حال تجربه سپاهان به ذوب آهن غلبه کرد و شاگردان محرم نویدکیا توانستند با ارائه بازی منطقی پیروز شوند.

327176