تحریم و سوء مدیریت هاعامل ایجاد مشکلات کشور/ هرجا ویرانی و خونریزی رقم خورده، پای آمریکا در میان بوده است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز درجنگ اقتصادی هستیم، اما بن‌بست نداریم گفت:؛ بخشی از مشکلات ناشی از تحریم است و بخشی دیگر ناشی از سوء مدیریت است
تصویر تحریم و سوء مدیریت هاعامل ایجاد مشکلات کشور/ هرجا ویرانی و خونریزی رقم خورده، پای آمریکا در میان بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی رضایی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی و در نطق میان دستور با اشاره به وضعیت اشتغال در کشور اظهار داشت: از زمانی که دولت‌ها با شعار کوچک‌سازی دولت درب استخدام را بسته‌اند، مسأله اشتغال جوانان به مشکل برخورده و در عوض، خواص به شکل‌های مختلف موفق به استخدام شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بروز مشکلاتی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در حوزه آب تأکید کرد: توجه به وضعیت روان‌آب‌ها و دیگر منابع آبی برای مقابله با بحران‌های بعدی باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، اما بن‌بست نداریم، تصریح کرد: بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها و بخشی نیز ناشی از سوء مدیریت است.

رضایی ادامه داد: در کنار این مشکلات، مولفه‌های اقتدار منطقه‌ای و بین المللی را داریم و باید توجه داشته باشیم که کشوری که در صحنه بین المللی مورد احترام است، نباید اینقدر درگیر مشکلات اقتصادی باشد که صدای قشر ضعیف دربیاید؛ وظیفه دولت آینده ساماندهی این وضعیت است.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی مانند تبعیض در جامعه تصریح کرد: اگر ما در عرصه نظارت خوب عمل می‌کردیم امروز شاهد این مشکلات نبودیم، پس هم مجلس و هم دولت خوب عمل نکردیم و باید این رویه را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به وضعیت منطقه غرب آسیا گفت: هر جا آمریکا ورود کرده، ویرانی و کشتار و خونریزی رقم خورده است؛ مانند افغانستان و عراق که 20 سال حضور آمریکا در این کشورها هیچ ثمری برای آنها نداشته است.

رضایی با اشاره به امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با تاکید بر اینکه رویارویی با استکبار جهانی هزینه دارد، اظهار داشت: علاوه بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، کشورهای اروپایی نیز به عنوان تابع آمریکا عمل کرده‌اند و حتی در برجام هم هیچ حرکتی برای احقاق حق ملت ایران نکرده‌اند؛ لذا نباید به آنها نیز اعتماد شود.

327157