طلای میکس تفنگ بادی به چینی ها رسید

در ادامه مسابقات تیراندازی بازی‌های المپیک تیم چین موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های تفنگ بادی ۱۰ متر میکس را از آن خود کند.
تصویر طلای میکس تفنگ بادی به چینی ها رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه مسابقات تیراندازی بازی‌های المپیک لحظاتی پیش تیم چین موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های تفنگ بادی ۱۰ متر میکس را هم از آن خود کند. چینی‌ها امروز (سه‌شنبه) در تپانچه میکس تیمی نیز موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلای این بازی‌ها شده بودند.

در تیم میکس تفنگ چین گیان یانگ و هاروآن یانگ حضور داشتند که موفق شدند با برتری بر رقبا،‌ نشان طلا را از آن خود کنند. تیم آمریکا نیز با ترکیبب لوکاس و کارولین در رده دوم ایستاد و روسیه با یولیا کاریموا و سرگی کامنسکی به مقام سوم بسنده کرد.

تیم چین که صبح امروز در رده سوم جدول مدال ها قرار داشت با ۹ طلا،‌ ۵ نقره و ۷ برنز به رده اول صعود کرد،‌آمریکا با ۸ طلا،‌ ۵ نقره و ۸ برنز در جایگاه دوم ایستاد و ژاپن با ۸ طلا،‌ ۳ نقره و ۴ برنز به رده سوم سقوط کرد.

همچنین نجمه خدمتی و مهیار صداقت نمایندگان کشورمان با قرار گرفتن در رده پانزدهم از حضور در جمع ۸ تیم برتر بازماندند. در این مسابقه نجمه خدمتی ۳۱۲.۹ و مهیار صداقت ۳۱۲.۰ امتیاز را به ثبت رساندند.

کاروان جمهوری اسلامی ایران نیز با یک طلای تیراندازی با تیم‌های اتریش،‌ برمودا، اکوادور، هنگ‌کنگ، نروژ، فیلیپین، تایلند و ازبکستان به صورت مشترک در رده هجدهم این جدول قرار گرفت تا نسبت به صبح امروز ۲ پله سقوط کند.

327084