معاون صدا وسیمای جمهوری اسلامی:

امیدواریم سریال‌های «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» نظر مخاطبین کشوری را جلب کنند

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: با اشاره به اینکه هزینه کردن در کارهای فرهنگی یک نوع سرمایه‌گذاری بلندمدت و البته تاثیرگذار است، گفت: امیدواریم که دو سریال «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» که تولید استان کردستان است بتواند نظر مخاطبین کشوری را به خود جلب کند.

تصویر امیدواریم سریال‌های «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» نظر مخاطبین کشوری را جلب کنند

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه تولید سریال‌های «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» بین استانداری و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سخنانی گفت: باید با تولید برنامه‌های تلویزیونی چهره‌های برتر فرهنگی و مذهبی و ملی استان کردستان به مردم این خطه و کشور شناسانده شود.

استاندار کردستان گفت: بنابراین انتظار ما از رسانه ملی این است که در معرفی چهره‌ها و مفاخر استان کردستان همواره تلاش بیشتری داشته باشد.

مرادنیا در ادامه سخنان خود افزود: با پخش سریال‌های «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» از شبکه سراسری صداوسیما که محصول زحمت فیلم سازان استان کردستان است خود به نوعی ادای دِین به فرهنگ و آداب و رسوم این خطه از کشور است.

در ادامه این برنامه، سیدعباس فاطمی؛ رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: سریال ها و تولیداتی که دارای محتوای خوب و قوی هستند حتی می‌توانند در شبکه‌های برون مرزی به نمایش درآیند.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه علیرغم برخی مشکلات در کردستان تولید این دو سریال در این شرایط نامساعد اقتصادی و کرونایی کار بسیار بزرگی توسط هنرمندان این استان است که قابل ستایش می‌باشد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تلاش ما این است که بخشی از مخاطبین این دو سریال را بینندگان خارج از کشور و کشورهای همسایه باشند تا از این طریق مفاخر کشور به ویژه استان کردستان بهتر و جامع‌تر معرفی شوند.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه هزینه کردن در کارهای فرهنگی یک نوع سرمایه‌گذاری بلندمدت و البته تاثیرگذار است، گفت: امیدواریم که دو سریال «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» که تولید استان کردستان است بتواند نظر مخاطبین کشوری را به خود جلب کند.

راضیه السادات عینی ـ استان کردستان

327025