قالیباف در پاسخ به تذکر رشیدی کوچی:

ضرورت اصلاح ضرب العجلی آئین نامه داخلی مجلس برای حل مشکلات مردم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون داخلی مجلس هر چه سریعتر فرآیند اصلاح قانون آئین نامه داخلی مجلس برای حل ریشه ای مشکلات را نهایی کند تا در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
تصویر ضرورت اصلاح ضرب العجلی آئین نامه داخلی مجلس برای حل مشکلات مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: کمر مردم زیر بار سنگین گرانی ها خم شده است و یک روز نان و روزی خودرو گران می شود و در این شرایط مجلس باید به این مسائل رسیدگی کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ما به طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان رسیدگی می کنیم. این در حالی است که باید طرح های مهم و اساسی تری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: مردم در ابتدایی ترین مسائل و مشکلات خود مانده اند و دولت هم در روزهای پایانی خودش هر بلایی که می خواهد سر مردم می آورد و لازم است مجلس برای گرانی نان، خودرو، سیمان و قطعی آب و برق جلسه ای را برگزار کند.

رشیدی کوچی تأکید کرد: البته این ایراد به هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان وارد نیست و مربوط به آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است که باید اصلاح شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: این بحث درستی است و بارها درباره آن بحث و گفتگو شده است.

وی تاکید کرد: تنها راه برای اینکه هم به امور جاری کشور و هم حل ریشه ای مشکلات بپردازیم، اصلاح آئین نامه داخلی مجلس است و لازم است کمیسیون داخلی مجلس هر چه سریعتر فرآیند اصلاح قانون آئین نامه داخلی مجلس را نهایی کند تا در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

326664