فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ضریب امنیت در استان کردستان بسیار بالاست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه شاهد ضریب بسیار بالای امنیت در استان کردستان هستیم و در بحث امنیت مشکل خاصی در این خطه دیده نمی‌شود.

تصویر ضریب امنیت در استان کردستان بسیار بالاست

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، سردار حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب در حاشیه یادواره شهدای شهرستان سنندج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جوانان ایرانی با غیرت مثال زدنی خود مرزهای این کشور را حفاظت می‌کنند و به هیچ دشمنی اجازه دست‌اندازی را نخواهند داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سفری که به استان کردستان داشته‌ایم برای همه ما مایه خیر و برکت است زیرا پای در سرزمینی گذاشته‌ایم که 4 دهه است که به عنوان مرزدارانی غیور حافظ این آب و خاک بوده و هستند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مردم کردستان برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌ها و فداکارهای زیادی از خود نشان داده‌اند بنابراین شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

سردار سلامی در ادامه گفت: کردستان را باید سرزمین لاله‌های خونرگ ایرانی اسلامی بدانیم، زیرا عزیزان زیادی برای پاسداشت این انقلاب در این آب و خاک جان مطهر خود را فدا کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حافظان امنیت در کردستان مانع از هرگونه ناامنی در این استان شده‌اند، تاکید کرد: از خداوند متعال برای حافظان امنیت و مرزداران کشور به ویژه در استان کردستان آرزوی سلامتی، تندرستی و سربلندی داریم.

سردار سلامی امنیت در کردستان را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه شاهد ضریب بسیار بالای امنیت در استان کردستان هستیم و در بحث امنیت مشکل خاصی در این خطه دیده نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود گفت: نیروهای نظامی، امنیتی و هم مردم کردستان همگی مرزداران رشیدی هستند که به خوبی حافظ مرزها در برابر دشمنان قسم خورده نظام هستند که این امر بسیار باارزش و قابل تقدیر می‌باشد.

سیدعثمان محمودی ـ استان کردستان

326620