فریبا:

استقلال فصل آینده به تیم معمولی تبدیل می شود

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات آبی پوشان توضیح داد.
تصویر استقلال فصل آینده به تیم معمولی تبدیل می شود

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار پرسون درباره مشکلات آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: مسائل امروز استقلال خیلی پیچیده شده است. آبی پوشان در شرایط خیلی بدی قرار دارند و 10، 12 بازیکن قراردادشان تمام شده است. به طور طبیعی مدیران استقلال برای فصل بعد باید چند بازیکن جدید هم بگیرند و در پست‌های وینگر و دفاع چپ نیاز به بازیکن جدید داریم.

او در ادامه گفت: تهیه مبالغ سنگین برای پرداخت به بازیکنان در 2 بازی پایانی و پرداخت پیش قرارداد بازیکنان جدید کار خیلی سختی است. مدیریت باشگاه استقلال تا اینجا هر کار خوب و بد را انجام داده و تمام شده است. من شنیدم که کارگزار به اندازه کافی و طبق قراردادش و بیشتر از آن به باشگاه استقلال پول داده است.

فریبا گفت: البته مسئله مهم این است که قرارداد بازیکنان استقلال تمدید شود و مبلغ قرارداد امسال بازیکنان هم پرداخت شود. در یک مقطع سختی قرار گرفتیم و همگی باید همت کنند و اگر بازیکنان قراردادشان را نگیرند، امکان دارد از استقلال جدا شوند. تعدادی از بازیکنان در صورتی که 50 درصد قراردادشان را نگیرند در آن صورت می‌توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند. اگر به این ترتیب پیش برود فصل بعد تیم استقلال به یک تیم معمولی تبدیل می‌شود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: خواهش می‌کنم مدیران استقلال سعی و تلاش خود را کنند و از هر جایی پول تهیه کنند و مبلغ قرارداد بازیکنان را بدهند. مدیران استقلال قراردادهای جدید را تنظیم کرده و قرارداد بازیکنان فعلی هم تمدید کنند. علاوه بر این، آنها نفرات جدید که کادر فنی استقلال معرفی می‌کنند را باید جذب کنند تا سال بعد مشکلی نداشته باشند.

326329