پیام تسلیت سرلشکر رشید به درگذشت حجت‌الاسلام نمازی

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
تصویر پیام تسلیت سرلشکر رشید به درگذشت حجت‌الاسلام نمازی

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر رشید به شرح زیر است:

برادر رزمنده و عالم و مبارز بابصیرت، روحانی گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح که عمر بابرکت خویش را به عنوان یاور انقلاب و سرباز شجاع ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی مصروف کردند، در 2 مردادماه 1400 روح پاکشان به لقاءالله پیوست و هجران این شخصیت خستگی ناپذیر موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

ایشان علاوه برتلاش در امور دینی و نشر معارف اسلامی در سنگرهای انقلاب به ویژه در سالهای دفاع مقدس و در مبارزه با دشمنان نیز حضور داشته و بعنوان چهره ای مردمی و زیّ طلبگی در نزد همگان مورد احترام و عنایت بودند. این عالم بزرگوار همواره در طول خدمت به جوانان سرباز، کارکنان خدماتی و اجرایی توجه ویژه داشته و ضمن احترام به شان این عزیزان برای این مهم الگویی صالح و راستین بشمار میرفت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت؛ از محضر خدای مهربان برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و هم نشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و بازماندگان محترم و همرزمان غیورش، بخصوص در عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح صبر و اجر عظیم و رهروی پیروزمندانه مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

326300