یحیی گل محمدی:

قهرمانی دست خودمان است، امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بحث ایجاد انگیزه از جانب باشگاه واقعا ضعیف عمل می‌شود،مسئولان باشگاه باید هر طور شده مشکلات مالی سرخپوشان را برطرف می‌کردند.
تصویر قهرمانی دست خودمان است، امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، «یحیی گل‌محمدی» روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار حساسی در پیش داریم. آنها تلاش می‌کنند سهمیه آسیایی بگیرند و با حضور «فیروز کریمی» روند خوبی را پیش گرفتند و فکر می‌کنم تجربه این مربی به این تیم کمک کرد. انگیزه قهرمانی داریم که می‌تواند به ما کمک کند. روز گذشته نیز توانستیم یک جلسه تمرینی برگزار کنیم‌.

وی افزود: برای رسیدن به پیروزی مقابل تراکتور باید آرامش داشته باشیم تا تاکتیک‌های هجومی را ارائه کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و نتیجه به نفع ما رقم بخورد. تقابل انگیزه‌ها امیدوارم باعث شود بازی زیبایی شود. ما نشان دادیم تیم فنی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: راه و هدف ما مشخص است. ۲ بازی تا قهرمانی در پیش داریم و نباید به بازی تیم‌های دیگر توجه کنیم. باید تمرکزمان روی 2 دیدار پیش رو به ویژه دیدار فردا باشد. قهرمانی دست خودمان است و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی در مورد وضعیت خط حمله تیمش برای بازی فردا گفت: نمی‌توانم در مورد تغییرات صحبت کنم. هر کدام از مهاجمان ما در دیدارهایی که حضور بودند عملکرد خوبی داشتند.

وی در خصوص آخرین وضعیت «حامد لک» گفت: آن اتفاق از دید من هم ناپسند بود، می‌خواهم این موضوع بررسی شود که چرا یک نفر پشت دروازه ما ایستاده و چرا چند دوربین روی او زوم کردند. کمیته انضباطی باشگاه هم در مورد این موضوع واکنش خواهد داشت اما نیازمند بررسی همه جانبه است.

وی در مورد «کمال کامیابی‌نیا» نیز گفت: کمال پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا، درمانش طول کشیده و در 2 دیدار بعدی نیز غایب خواهد بود. او روزهای زیادی کمک حال ما بود و هیچ وقت زحماتی که برای ما کشید یادمان نمی‌رود. این بازیکن در روزهایی که دفاع وسط نداشتیم، در این پست زحمت کشید.

سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی چند بازیکن در انتهای فصل گفت:جای این سوالات در کنفرانس نیست. این مسائل به انتهای فصل باز می‌گردد و بهتر است تمرکز ما روی 2 دیدار آینده باشد.

گل محمدی در مورد آخرین وضعیت «سیدجلال حسینی» و اینکه آیا او مصدوم است یا خیر گفت: سید جلال مشکل مصدومیت داشت اما در چند روز اخیر خوب شده است. او یکی از ارکان تیم است و همه بابت وجود او خوشحال هستیم. امسال هم دیدیدم که او با وجود سن و سالش چگونه برای ما بازی کرد و چند گل سه امتیازی زد. بدون سید جلال و بازیکنان با تجربه شاید نمی‌توانستیم به این مرحله برسیم‌.

وی اضافه کرد: از شروع فصل مشکلاتی داشتیم. شاید زیاد جای صحبت کردن نباشد. در یک مقطع تاریخی هستیم و فکر نمی‌کنم دیگر چنین شرایطی پیش بیاید که 2 بازی برای قهرمانی پنجم وجود داشته باشد. می‌شد که آنها به بازیکنان انگیزه دهند. مشکلات عجیب است و فرسایشی شدن لیگ کار را سخت کرده است. بازیکنان با تجربه به جوان‌ها با وجود همه مشکلات انگیزه دادند. باشگاه در بخش ایجاد انگیزه برای بازیکنان ضعیف عمل می‌کند و در بخش مالی و پاداش‌ها هم ضعیف است. می‌دانیم مشکلات زیادی وجود دارد اما از زیر سنگ هم شده باید برای این تیم جور می‌کردند. بیخیالی باشگاه اذیتمان می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.

326265