دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی، دانشجو می‌پذیرد.
تصویر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل دانشجو می‌پذیرد

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، دانشگاه علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی بابل تنها مرکز پذیرش و جذب دانشجو در رشته IT و رشته‌های بهزیستی در استان است.

بر اساس این گزارش این دانشگاه در مقطع کاردانی حرفه‌ای در رشته‌های فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه‌های گسترده، مدیریت کسب و کار، مددکاری اجتماعی، مددکاری خانواده، مددکاری اجتماعی، اورژانس اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستانی، بازاریابی، امور دهیاری و شوراها در سال تحصیلی جاری دانشجو می‌پذیرد.

همچنین رشته‌های؛ مهندسی فناوری اطلاعات، مددکاری اجتماعی – خانواده و مدیریت کسب و کار اینترنتی از رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی در این مرکز است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بابل، مدرک این مرکز، رسمی و از وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکیل پرونده و نام‌نویسی در اسرع وقت روزهای شنبه تا چهارشنبه به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در بابل، خیابان مدرس، چهار راه شهربانی، نیایش ۲ مراجعه و یا با شماره، ۲ – ۳۲۲۰۶۳۳۱ تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ مدارک ثبت نام، اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل مدرک دیپلم برای متقاضیان کاردانی، اصل مدرک فوق دیپلم برای متقاضیان کارشناسی، عکس ۴×۳ و ۶ قطعه می باشد و با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افزادی است که زودتر تشکیل پرونده داده و نام نویسی کردند.

منبع: ایسنا

325584