انتقال 84.3 میلیون XRP به Binance!

ربات محبوب ردیابی رمزنگاری Whale Alert، توئیتی با جزئیات انتقال اخیر به ارزش 84.3 میلیون ریپل (XRP)، منتشر کرده است.

تصویر انتقال 84.3 میلیون XRP به Binance!

به گزارش سایت خبری پرسون، انتقال بیش از سه ساعت پیش انجام شد. این انتقال XRP معادل 49,238,566 دلار است.

در همین حال، XRP، ششمین ارز رمزنگاری شده بزرگ، معاملات خود را در محدوده 0.5 دلار ادامه می دهد، قیمتی که در اواسط ماه جولای(تیر) به آن رسید و از آن زمان تاکنون در آن باقی مانده است.

84.3 میلیون XRP به Binance منتقل شد

با توجه به داده های تحلیلی که توسط Whale Alert به اشتراک گذاشته شده است، تقریباً سه ساعت پیش، مقدار 84,346,655 XRP به صرافی Binance منتقل شد.

جزئیات نشان می دهد که این تراکنش توسط پلتفرم معاملاتی Bybit انجام شده است. برخلاف شعبه Binance در ایالات متحده و سایر صرافی های رمزنگاری اصلی، بعد از اینکه SEC در اواخر دسامبر سال 2020(دی 1399) دادخواست حقوقی علیه آزمایشگاه های Ripple را آغاز کرد، Bybit معاملات XRP را در سال جاری به حالت تعلیق در نیاورده است.

قرار گرفتن در موقعیت دشوار با قانون گذاران کشورهای مختلف

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان، Binance، با هدایت چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) با نام مستعار CZ، در کانون توجه مقررات مالی در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

این کشورها شامل انگلیس، مالت، ایتالیا و هنگ کنگ می شود. نهادهای نظارتی در این کشورها اظهار داشتند که Binance Group مجاز به فعالیت در آنجا نیست.

هفته گذشته، Binance همچنین اعلام کرد که قصد دارد معاملات سهام های توکن دار را متوقف کند. زیرا قصد دارد به پروژه های دیگر برود. در حقیقت، این پرونده دوباره به قانون گذاران آلمان و ایتالیا و به گفته روزنامه نگار رمزنگاری چینی، کالین وو (Colin Wu) از هنگ کنگ، مربوط می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

325267