شهردار منطقه۲۲ اعلام کرد؛

برنامه ریزی‌ و بررسی مجدد طرح های حمل و نقل و ترافیکی در منطقه۲۲

مرتضی رحمان زاده در طی بازدید مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از منطقه۲۲، گفت: برنامه ریزی‌ها و بررسی های مجدد طرح های ترافیکی منطقه۲۲ به منظور خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان در حال انجام است.

تصویر برنامه ریزی‌ و بررسی مجدد طرح های حمل و نقل و ترافیکی در منطقه۲۲

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ از طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی سطح منطقه ۲۲ بازدید کرد.

مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خیابان کامل و احداث مسیرهای دوچرخه سواری از اولویت‌های اصلی این معاونت است، گفت: این بازدیدهای دوره‌ای و نظارت بر چگونگی اجرای طرح ها به منظور تسریع در روند اقدامات انجام می شود.

در ادامه این بازدید مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲، طی سخنانی گفت: منطقه۲۲ در حال توسعه است و نقاط جذب سفر زیادی دارد که در همین راستا برنامه ریزی‌ها و بررسی های مجدد در حال انجام است تا خدمت رسانی مطلوبتری به شهروندان ارائه دهیم.

رحمان زاده با تاکید بر تسریع عملیات مسیر رینگ دوچرخه سواری استادیوم آزادی، افزود: با اجرای طرح و پروژه‌های ترافیکی در منطقه به دنبال جلب رضایت شهروندان هستیم.
شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه مناسب سازی معابر درون شهری به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد عابرین پیاده، یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری منطقه۲۲، است، ادامه داد: اجرای پروژه های محلی و کوچک مقیاس بسیار بازخورد خوبی در محلات داشته و باعث باز شدن بسیاری از محله های مسدود شده است.

وی با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه۲۲، خاطر نشان کرد: گزینه‌هایی برای توسعه سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی مورد نیاز قطب گردشگری پایتخت دیده شده است که یکی از این گزینه‌ها مترو است که کلنگ آن زده شده است.

رحمان زاده تاکید کرد: توسعه متوازن مدل های حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامعه منطقه به‌خصوص ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه هم در دستور کار منطقه قرار دارد.

گفتنی است در این بازدید از دوربرگردان چوگان، رینگ اطراف استادیوم آزادی، پایانه حمل و نقل وردآورد، بوستان آموزش ترافیک و .... دیدن شد.

325246