خسارت 200 میلیاردی سیل در بیجار/ وزارت کشور کمک‌های لازم را به سیل‌زدگان خواهد داشت

فرماندار شهرستان بیجار گفت: طبق آخرین برآوردها سیل پنجشنبه هفته پیش، بیش از 200 میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زیربنایی شهرستان بیجار داشته است.

تصویر خسارت 200 میلیاردی سیل در بیجار/ وزارت کشور کمک‌های لازم را به سیل‌زدگان خواهد داشت

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، علی اکبر ورمقانی؛ فرماندار بیجار امروز در نشست با خبرنگاران به بررسی و تشریح آخرین وضعیت خسارت‌های ناشی از سیل در این شهرستان پرداخت.

فرماندار شهرستان بیجار گفت: وقوع سیل در پنجشنبه هفته گذشته به بخش‌های زیادی در شهرستان بیجار خسارت‌های جزیی و کلی وارد کرده است.

ورمقانی عنوان کرد: طبق آخرین برآوردها این سیل بیش از 200 میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زیربنایی شهرستان بیجار داشته است.

فرماندار شهرستان بیجار اضافه کرد: سیل هفته گذشته به بخش‌های کشاورزی، باغات، دامداری، راه‌های مواصلاتی و برخی از واحدهای مسکونی خسارت‌هایی وارد کرده است که باید در اسرع وقت این آسیب‌ها جبران شوند.

ورمقانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه تنها خسارت ما در این سیل، خسارت و زیان مالی بوده است و تلفات انسانی نداشته‌ایم با این وجود میزان و بخش‌های خسارت دیده را به استانداری کردستان اعلام کرده‌ایم تا کمک‌های لازم از طریق وزارت کشور به آسیب دیدگان این سیل پرداخت شود.

سیدراضیه عینی ـ استان کردستان

325127