اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید سمنان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
تصویر اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، فرامرز محبوبی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به اجرای ۷۵ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید سمنان، گفت: تا کنون مشکلات یک هزار و ۲۶۰ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع تولید، دوهزار و ۶۹۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه تسهیل، ۴۳ درصد مربوط به تأمین مالی و تعیین تکلیف تسهیلات، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۳ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۵ درصد مربوط به تأمین اجتماعی، ۱۳ درصد امور سرمایه گذاری و مابقی در رابطه با دیگر مسائل مرتبط با تولید است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: از مجموع مصوبات، دو هزار و ۲۳ مصوبه توسط اعضای کارگروه اقدام شده است که ۷۵ درصد مصوبات را شامل می‌شود و مابقی در دست اجرا است.

محبوبی اظهار داشت: در سال جاری، ۱۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار و با حضور اعضا مشکلات ۲۷ واحد تولید کننده مورد بررسی قرار گرفته است این نشست‌ها همچنین ۴۲ مصوبه داشت.

منبع:مهر

324564