انتخاب فغانی به عنوان داور کار شایسته‌ای بود

سرمربی سابق تیم پرسپولیس می گوید این تیم به دنبال کسب جام حذفی است.
تصویر انتخاب فغانی به عنوان داور کار شایسته‌ای بود

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید استیلی درباره داربی پیش رو اظهار کرد: بازی در چارچوب جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. این یک جام است که کسب آن برای تیم ها بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس در لیگ شانس قهرمانی است و می‌خواهد در جام حذفی هم به قهرمانی برسد. به همین خاطر فکر می‌کنم این تیم با تمام قوا صف آرایی کند تا در دیدار فردا نتیجه بگیرد.

او در ادامه افزود: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و نتایج بسیار خوبی در هفته‌های اخیر کسب کرده است. البته مشکلاتی از نظر مصدومیت گریبان تیم را گرفته که قطعاً کادر پزشکی تلاش می کند این مشکلات را برطرف کند. من فکر می‌کنم کادر فنی هم تا به حال تجربه خوبی از داربی به دست آورده و به خوبی می تواند تیم را در چنین بازی رهبری کند. جای هواداران در بازی فردا خالی است، با این حال امیدوارم تیم ها بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی ارائه بدهند و کسانی که بازی را از طریق تلویزیون تماشا می کنند، لذت ببرند.

او گفت: امیدوارم فردا حواشی درون بازی کم باشد و نیمکت ها آرام باشد و بازیکنان درون بازی اجازه دهند داور قضاوت خودش را داشته باشد. اینکه آقای فغانی به عنوان داور مسابقه انتخاب شد کار بسیار انتخاب خوب و شایسته ای بود. او داور بین المللی است که در المپیک و جام جهانی قضاوت کرده است. وقتی چنین داوری داربی را قضاوت می کند بازیکنان هم بیشتر به تصمیم او احترام می گذارند.

وی در ادامه درباره حواشی قبل مسابقه و بیانیه نویسی های دو باشگاه علیه هم گفت: قطعاً این صحبت‌ها مشکلاتی به وجود می آورد. حواشی روی مسائل بیرون زمین و داخل زمین تاثیر می گذارد و کمیته انضباطی باید برای این موضوعات فکری کند و جدی تر وارد عمل شود تا شاهد تنش نباشیم. همانطور که ما در بازی های ملی و آسیایی مطیع داور و کمیته برگزاری مسابقات هستیم در بازی های داخلی هم باید مطیع تصمیمات داور و کمیته برگزاری باشیم. کمیته انضباطی باید قدرتمندتر عمل کند تا شاهد این همه حواشی نباشیم.

استیلی در پایان درباره اینکه پرسپولیس و استقلال با شرایط خوبی از نظر فنی و بردهای قبل داربی به مصاف هم می روند، گفت: بردهای قبل مسابقه تاثیر آنچنانی در روند بازی ندارد. در بازی آنچه مهم است تمرکز بالا و شرایط درون مسابقه است. تیم ها باید با بهترین شرایط وارد بازی شده و با آرامش به کار خود ادامه بدهند. البته به خاطر اینکه بازی در جام حذفی برگزار می شود تیم ها محتاط خواهند بود اما اگر تا ۱۵ دقیقه اول بازی شاهد به ثمر رسیدن گل باشیم بازی پرگل می شود.

منبع: ایسنا

323925