یک حاشیه دیگر برای تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک

طبق آخرین خبرها، مربی تیم‌ ملی بسکتبال بخاطر کنار گذاشته شدن از لیست نفرات اعزامی به توکیو با عوامل و کادرفنی قهر کرده ‌است که سرپرست تیم ‌ملی درباره این موضوع صحبت‌کرد.
تصویر یک حاشیه دیگر برای تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از حواشی بسیاری که این‌ روزها گریبان‌گیر اردوی تیم‌ملی بسکتبال ایران در آستانه المپیک‌ شده است، اینبار صحبت‌هایی راجع به کنار گذاشته شدن فرزاد کوهیان از کادرفنی تیم ملی در المپیک مطرح می‌شود.

طبق خبرهای موجود تیم‌ ملی بسکتبال در حالی عازم بازی‌های المپیک ‌می‌شود که فرزاد کوهیان را به عنوان‌ مربی در کنار خود نخواهد داشت. همچنین طبق خبرهای رسیده، همین موضوع نیز باعث ناراحتی این‌ مربی ‌شده و او دیگر به‌ نشانه اعتراض در تمرینات شرکت‌ نمی‌کند.

مسعود قاسمی سرپرست تیم‌ ملی بسکتبال درباره غیبت فرزاد کوهیان و خبرهای جدایی او از کادرفنی نیز گفت: ما باید صادقانه صحبت کنیم و بنده هم همیشه سعی کرده‌ام صادقانه پاسخ دهم. به هرحال شایعات و شیطنت‌ها همیشه وجود دارند، اما ما همچنان در خدمت آقای کوهیان هستیم.

با این ‌اوصاف همچنان باید در نظر داشت ‌که جو ‌اردوی تیم‌ ملی بسکتبال در آستانه المپیک بخاطر حواشی ریز و درشت متشنج است و فدراسیون ‌نیز تا کنون نتوانسته‌ است آرامش کامل را فراهم‌ کند. حال باید دید که آیا این‌حواشی طی روزهای آینده از اطراف تیم‌ملی جمع خواهند شد یا خیر؟

منبع: ایسنا

323904

مطالب مرتبط