Visa استارت آپ استرالیایی برای صدور کارت های اعتباری پرداخت با بیت کوین را تأیید کرد

AFR روز چهارشنبه گزارش داد که استرالیایی ها به زودی می توانند از رمزارزها برای تمام هزینه های خود با صدور دبیت کارت فیزیکی جدید استفاده کنند.

تصویر Visa استارت آپ استرالیایی برای صدور کارت های اعتباری پرداخت با بیت کوین را تأیید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، Visa غول پرداخت جهانی، استارت آپ محلی استرالیایی CryptoSpend را برای شروع صدور کارت های اعتباری برای کاربران این شرکت تأیید کرده است. کسانی که از برنامه CryptoSpend استفاده می کنند می توانند با استفاده از بیت کوین و سایر رمزارزهای پشتیبانی شده، در فروشگاه ها و مراکز خدماتی هزینه ها را پرداخت کنند.

کاربران برنامه CryptoSpend به جای تبدیل رمزارز به فیات، مانند برخی دیگر از راه های موجود در بازار، می توانند خرید مستقیم انجام دهند.

اندرو گرچ(Andrew Grech) یکی از بنیانگذاران CryptoSpend، از طریق ایمیل به CoinDesk اطلاع داد که کارت CryptoSpend به استرالیایی ها “یک روش منعطف” دیگر برای خرج کردن رمزارزهای خود برای نیازهای روزمره می دهد.

گرچ گفت: “هر چیزی از بلیط سینما تا هدفون جدید شما.”

AFR گزارش داد،شرکت Novatti که در لیست ASX قرار دارد، این کارت را صادر می کند که انتظار می رود در ماه سپتامبر(شهریور1400) در استرالیا عرضه شود، در حالی که حضانت دارایی های کریپتو به BitGo واگذار می شود.

برنامه CryptoSpend به کاربران امکان می دهد رمزارز خود را خرج کنند، به حساب خود واریز کنند و صورتحساب های خود را با رمزارزهای پشتیبانی شده از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و لایت کوین پرداخت کنند. این برنامه کیف پول مخصوص خود را دارد که کاربران می توانند سکه های خود را در آن نگه دارند.

ریچارد ویس(Richard Voice) بنیانگذار و مدیر ارشد CryptoSpend، گفت: “رنج کاربران ما از دانش آموزان 18 ساله تا مادربزرگهای 70 ساله متغیر هستند. “این موضوع بیشتر بر اشتیاق رو به رشد افراد در هر سنی برای استفاده از رمزارز به عنوان پول روزمره می افزاید.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coindesk.com

323763