درخشش تئاتر قوچان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: نمایش«دلفین صحرایی» از بین بیش از ١٠٠ نمایش بازبینی شده از سراسر کشور به دومین جشنواره تئاتر آرخه راه یافت.
تصویر درخشش تئاتر قوچان

ابراهیم مطاعی در گفت وگو با سایت خبری پرسون، گفت: نمایش«دلفین صحرایی» از بین بیش از ١٠٠ نمایش بازبینی شده از سراسر کشور به دومین جشنواره تئاتر آرخه راه یافت.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایش کاری از گروه تئاتر شاهد قوچان به سرپرستی محمد بهاگیر بعنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی در بخش صحنه ای دومین جشنواره تئاتر آرخه است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان افزود: نمایش دلفین صحرایی به نویسندگی و کارگردانی سجاد صبوری نیا هنرمند جوان قوچانی وبا بازی ملیکا راد_فرزانه حیدری_هادی کرمی و سجاد صبوری نیا برای اجرا در بخش صحنه ای این جشنواره آماده شده است. ‏

مطاعی گفت: صبوری نیا هنرمند جوان قوچانی دانشجوی رشته کارگردانی و بازیگری دانشگاه زابل است که بازیگری در نمایش متری شیش و نیم و نیز نویسندگی نمایشنامه های سکوت مرگ و دلفین صحرایی را درکارنامه خود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر آرخه یک جشنواره سراسری در ایران با شعار "انسانم آرزوست" که می خواهد حساس ترین موضوعات مبتلا به انسان در عصر جدید را در صحنه به چالش بکشد.

323660