سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر تا ۲۷ تیرماه خبر داد.
تصویر تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا انصاری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بابیان اینکه با آغاز ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر شرکت‌های تعاونی استان زنجان نیز مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: بالغ بر ۱۰۰ تعاونی حائز شرایط در گرایش‌های مختلف از جمله تولیدی، توزیعی، کشاورزی، حمل و نقل، مسکن، تامین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی و اتحادیه‌ها نسبت به ثبت‌نام و تکمیل پرسشنامه اقدام کرده‌اند.

او شرایط ثبت‌نام در جشنواره تعاون‌های برتر را ۳ سال از ثبت تعاونی گذشته باشد و اطلاعات شرکت تعاونی را در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون در مدت زمان اعلام شده به روز کرده باشند عنوان کرد و گفت: زمان ثبت‌نام در جشنواره مذکور تمدید شد و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: پس از اتمام مدت زمان ثبت‌نام که قابل تمدید هم نیست و پس از شناسایی حائزین شرایط توسط سامانه جامع هوشمند، داوری آغاز خواهد شد.

انصاری گفت: جشنواره در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

پارسال ۱۳ تعاونی برتر استانی و ۳ تعاونی برتر کشوری داشتیم که علاوه بر جوایز نقدی از تسهیلات با درصد پایین نیز برخوردار شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

323477