از جدول برنامه های تفریحی مردم دنیا تا جدول خاموشی مردم ایران

یادداشتلان مسئول در حالی که دو آقا زاده اش در برج سازی های کلان میلیارد میلیارد پول به جیب می زند. مردم را به پوشیدن لنگ و خوردن نان خشک تشویق می کند.
تصویر از جدول برنامه های تفریحی مردم دنیا تا جدول خاموشی مردم ایران

سایت خبری پرسون - در حالیکه مردم در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا جداول برنامه های تفریحی و نشاط را برای زندگی خود و فرزندانشان طراحی کرده و دولت ها نیز به شیوه های مختلف به حمایت از این جداول پرداخته و زمینه های استفاده بهینه مردم از اوقات فراغت و در نهایت لذت بردن از زندگی را فراهم می کنند بدون آنکه ادعای مدیریت جهانی یا حسینیه کردن کاخ سفید و یا صدور واکسن به تمام دنیا و یا..... داشته باشند

اما در عوض بسیاری از مسئولان نالایق و رانت جو این مملکت صرفا با دروغ گویی و طرح ادعاهای بزرگ و غیر واقعی و با سواستفاده از نجابت مردم حتی از تامین برق ملت که ارتباط وتاثیر مستقیم با زندگی و رفاه و آسایش حداقلی و آنهم در گرمای سوزان تابستان دارد عاجز بوده و با وقاحت تمام نسخه و جداول خاموشی در ساعات مختلف را برای مردم میپیچند.

بدون آنکه ذره ای به خود اجازه دهند که نسبت به این همه بی کفایتی و نالایقی پاسخگو باشند. تا این سئوال در اذهان عموم شکل بگیرد که چطور می شود، بخش های زیادی از مملکت از قطع برق در عذاب باشند.

اما مسئولان از حل کمبود برق مردم بصره و یا سوریه و ..... سخن به میان آورند ؟ به عبارت دیگر این نتیجه حاصل می شود که بسیاری از گردانندگان این مملکت اصولا شعور و خواست مردم را به هیچ انگاشته اند.

تا جاییکه فلان مسئول در حالیکه دو آقازاده اش در برج سازی های کلان میلیارد میلیارد پول به جیب میزنند، مردم را به پوشیدن لنگ و خوردن نان خشک تشویق می کنند.

یا در جای دیگر آن مسئول نالایق دیگر پرجم امریکا را آتش میزند، در حالیکه فرزندانش در منهتن ولس آنجلس و نیویورک به زندگی فوق لاکچری خود ادامه می دهند. دیگری با توهین به منتقدان کمبود واکسن آنها را ... خطاب می کند.

آن یکی نماینده مجلس مردم را تشویق به زندگی به سبک مهاتما گاندی می کند.آن دیگری مردم را دعوت به خوردن یک وعده غذا در روز می کند. دیگر مسئول نالایق دیگر ملت را از خوردن گوشت و برنج منع کرده تشویق به ملخ خوری می کند.

در این میان چند چهره کریه المنظر دیگر که از بد حادثه لقب سلبریتی برخود نهاده اند. به مردم می گوید غر نزنید و زندگی کنید در حالیکه جواهر فروشی چند صد میلیارد تومانی خود را به رخ مردم میکشد

آن یکی چهره به اصطلاح ورزشی در حالیکه آقا زاده اش چند هزار تن برنج خلق اله را بالا کشیده با شکمی بر آمده در ویلای سیصد میلیاردیش مردم را تشویق به رفتن از ایران می کند.

واین قصه تلخ همچنان ادامه دارد...

نویسنده: سید وحید حسینی روزنامه نگار

توجه: مطلب فوق صرفا دیدگاه نویسنده می باشد و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

323446