سه خرید موثر یحیی در نقل و انتقالات

امتیازات دیدار با آلومینیوم اراک برای نزدیک کردن پرسپولیس به یک قهرمانی دیگر بسیار حساس و مهم بود.
تصویر سه خرید موثر یحیی در نقل و انتقالات

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس توانست در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با حساب ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به برتری برسد و جایگاه خود در صدرجدول را تقویت کند.

این دیدار برای سرخپوشان پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، زیرا در همین هفته، سایر مدعیان هم به پیروزی رسیدند و کوچک‌ترین لغزشی از سوی پرسپولیس می‌توانست قهرمانی را از سرخ‌ها بگیرد.

با این حال شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه یک بازی خوب در نیمه نخست و بازی متعادل در نیمه دوم، موفق شدند از سد حریف خود عبور کنند. نکته جالب در مورد این دیدار، نقش‌آفرینی سه خرید موثر باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل بود. شهریار مغانلو، مهدی ترابی و فرشاد فرجی که عملکرد خوب و قابل قبولی در دیدار با آلومینیوم داشتند، بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند و به رقم زدن دو گل و همچنین کلین‌شیت کمک شایانی کردند.

جذب این سه بازیکن برای کادرفنی اهمیت ویژه‌ای داشت از این رو، مدیران باشگاه تلاش کردند هر سه را به لیست تیم اضافه کنند و جالب اینکه مغانلو، ترابی و فرجی با بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس پیوستند.

برای جذب مغانلو، باشگاه تنها ۵۰ هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت و رقم قرارداد با این بازیکن تا پایان فصل، از تمام مهاجمان سرشناس لیگ، کمتر بود.

ماجرای جذب ترابی نیز، برای اهالی فوتبال بسیار جالب بود. با اینکه دو ایجنت با نامه غیررسمی خواهان دریافت ۱۵۰ هزار دلار برای این انتقال شده بودند، اما ابراهیم شکوری با استفاده از ارتباطات خود توانست بدون هزینه حتی یک دلار جهت اخذ رضایتنامه، ترابی را به پرسپولیس بیاورد. قیمت قرارداد این بازیکن حتی از بازیکنان معمولی لیگ هم پایین‌تر است.

در نهایت فرشاد فرجی، آخرین بازیکنی بود که در نیم فصل از شهرخودرو مشهد به پرسپولیس پیوست. این بازیکن برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس، شخصا دست به جیب شد و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد. او با رقمی باورنکردنی به پرسپولیس آمد که در مقایسه با مدافعان استقلال، سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس حتی به چشم هم نمی‌آید.

هر سه خرید جدید باشگاه در نیم فصل، طرفدار پرسپولیس بودند و به همین خاطر، خودشان شرایط حضور در این تیم را تسهیل کردند.

منبع: میزان

323200