هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اعتراض به دلیل عدم وجود عدالت در پرداخت بدهی‌های شهرداری/ مردم خواستار شفافیت هستند

رییس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران یک مشکل اساسی درباره پرداخت بدهی‌ها بود که چرا بعضی‌ها بدهی شان را زودتر دریافت می‌کنند.

تصویر اعتراض به دلیل عدم وجود عدالت در پرداخت بدهی‌های شهرداری/ مردم خواستار شفافیت هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرداری تهران یک مشکل اساسی درباره پرداخت بدهی‌ها بود که چرا بعضی‌ها بدهی شان را زودتر دریافت می‌کنند و عدالتی در این پرداخت بدهی وجود نداشت.

وی ادامه داد: اعضای محترم شورای شهر همیشه نسبت به اینگونه پرداخت‌ها گلایه داشتند و خواستار شفافیت بودند، معمولا بین ٢٠ الی ٣٠ درصد بودجه شهرداری از روش غیرنقد استفاده می‌شود به همین دلیل یک لایحه‌ای را شهرداری داده بود که یک سامانه‌ای به این منظور ایجاد شود که کلیات به رای گذاشته شد و رای هم آورد.

هاشمی بیان کرد: دعوتنامه‌ای را برای آقای چمران فرستادم که اگر اعضای شورای ششم تمایل داشته باشند می‌توانیم در هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم که این بستگی به علاقه‌مندی خودشان دارد. اگر موافق باشند در سالن ایران زمین در خدمتشان خواهیم بود و گزارشی از آخرین وضعیت مصوبات در شورای پنجم ارائه می‌دهیم.

رییس شورای شهر تهران در واکنش به لیست اسامی کاندیدا‌های پست شهرداری تهران که روز گذشته منتشر شد گفت: به نظر گمانه زنی می‌آید و انگار کسی آنرا تهیه کرده و در سایت‌ها منتشر کرده است، راستش را بخواهید از این لیست خبر ندارم.

322991