پروتکل OpenOcean شبکه Polygon را اضافه می کند

پروتکل OpenOcean اعلام کرده است که بلاکچین Polygon را به سیستم عامل خود اضافه کرده است.
تصویر پروتکل OpenOcean شبکه Polygon را اضافه می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، OpenOcean برای ارائه ترید برتر به کاربران خود در فضای رمزارز شناخته شده است.

OpenOcean با افزودن Polygon به لیست شبکه های پشتیبانی شده خود، بار دیگر ثابت کرد که برنامه های عالی را در نظر دارد. هدف از تجمیع شبکه Polygon این است که کاربران OpenOcean بتوانند بهترین قیمت دارایی های رمزارز را با کمترین slippage در کل بلاک چین ها بدست آورند.

سیندی، بنیانگذار OpenOcean، از ادغام شبکه Polygon با سیستم عامل خود بسیار هیجان زده است.

چرا OpenOcean، بلاکچین Polygon را ادغام کرد؟

تصمیم برای ادغام Polygon توسط جامعه OpenOcean در توییتر پیشنهاد شده است. به عنوان یک پروتکل کاملاً غیرمتمرکز، کاربران OpenOcean تقریباً در هر تصمیم اصلی که آینده آن را شکل می دهد، مشارکت می کنند.

در توییتر، OpenOcean از جامعه خود پرسید که کدام شبکه بعدی است که آنها می خواهند OpenOcean در سیستم عامل خود ادغام کنند کدام است؟ Polygon با بیش از 44،000 رأی، که 48.7٪ از کل آرا است، در رده نخست قرار گرفت ، در حالی که سولانا با بیش از 32٪ در جایگاه دوم قرار گرفت.

Polygon بسیاری از مشکلاتی که اتریوم داردرا حل می کند، مانند هزینه های بالای تراکنش و سرعت پایین آن ها، بهترین کار درمورد Polygon این است که همه این کارها را بدون به خطر انداختن جنبه امنیتی انجام می دهد.

کاربران OpenOcean همچنین از افزودن Polygon به سیستم عامل OpenOcean سودهای زیادی کسب می کنند. به هر حال، یکپارچه سازی با Polygon این امکان را برای کاربران OpenOcean فراهم می کند تا بتوانند از نقدینگی موجود در مبادلات مبتنی بر Polygon استفاده کنند. همچنین این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا دارایی های رمزارز را با بهترین قیمت معامله کنند.

برنامه های آتی OpenOcean

بسیاری از موارد هیجان انگیز برای جامعه OpenOcean در نظر گرفته شده است. اولین مورد، تجمع میان بلوکی است که OpenOcean احتمالاً طی هفته های آینده منتشر خواهد کرد. پس از اجرای آن، کاربران OpenOcean امکان معامله و انتقال دارایی های رمزارز را از طریق شبکه های مختلف بلاکچین فراهم می کند. همچنین ممکن است به زودی از طریق OpenOcean شاهد ارائه خدمات پیشرفته مدیریت سرمایه باشیم.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:cryptodaily

322911