خط و نشان هافبک آرژانتین برای نیمار

بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: نیمار می‌داند که من او را دیوانه خواهم کرد و او خودش هم این موضوع را به من گفته است. نیمار همچنین به من گفت که اگر لازم باشد، در کل بازی با تو می‌جنگم.
تصویر خط و نشان هافبک آرژانتین برای نیمار

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از مارکا، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین بامداد روز یکشنبه در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ مشخص شود. تقابل این دو تیم همیشه حساسیت‌های خودش را داشته و حالا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

«لئوناردو پارِدِس» هافبک و مدافع جنگنده تیم ملی فوتبال آرژانتین که دوستی زیادی با نیمار در پاری‌سن‌ژرمن دارد، در خصوص تقابل تیمش مقابل برزیل گفت: گرفتن نیمار در بازی بسیار سخت است. او شوت‌های غیر ممکن را سمت دروازه شلیک می‌کند. شما هرگز نمی‌دانید که او کجا می‌خواهد برود. او و مسی این خصوصیت را به خوبی دارند.

وی ادامه داد: حتی اگر نیمار و مسی را زیاد بشناسید، آنها بازهم حرکت‌های متفاوتی را انجام می‌دهند. آنها بسیار سریع هستند و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. شما باید نیمار را از نزدیک یارگیری کنید و کمترین تماس را با او داشته باشید.

پاردس افزود: نیمار می‌داند که من او را دیوانه خواهم کرد و او خودش هم این موضوع را به من گفته است. نیمار همچنین به من گفت که اگر لازم باشد، در کل بازی با تو می‌جنگم.

نیمار روز گذشته در فضای مجازی متنی برای طرفداران برزیلی «لیونل مسی» که قصد تخریب او را داشتند، منتشر کرد و گفت: اگر پای برزیل در میان باشد، من برزیلی هستم و چه کسی ممکن است برزیلی باشد و اینگونه فکر نکند؟ مشکلی نیست و من به این رفتار احترام می گذارم، اما بروید به جهنم.

ایرنا

322702