آمادگی بیمارستان۳۲۰ تختخوابی زاهدان با کادر درمان ارتش برای پذیرش بیمار

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امکانات و تجهیزات برای مقابله با کرونا در این استان فراهم شده است گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با فعالیت کادر درمان ارتش آماده پذیرش مبتلایان به این ویروس است.
تصویر آمادگی بیمارستان۳۲۰ تختخوابی زاهدان با کادر درمان ارتش برای پذیرش بیمار

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، علیرضاشهرکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است اظهارداشت: همچنین بیمارستان ۲۷ تختخوابی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در محل بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان فعال می‌شود که قرار است بیماران سرپایی و اکسیژن درمانی را پذیرش کند.

وی با بیان اینکه موکبی برای ارائه خدمت به همراهان بیماران در فضای بیرونی بیمارستان علی بن ابیطالب فراهم می‌شود. افزود: معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا با هدف بررسی آخرین وضعیت کرونا و بازدید از مراکز درمانی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نشست ستاد ملی و استانی کرونا با حضور معاون وزیر کشور برگزار و تصمیمات جدید در مورد مقابله با ویروس کرونا در صورت ضرورت گرفته شود.

وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد خاطرنشان کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

شهرکی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

منبع:ایرنا

322631