گمانه‌ها و آخرین شنیده‌ها از کابینه جدید رئیس جمهور منتخب

طبق آخرین شنیده‌ها از گمانه زنی برای کابینه جدید رئیس جمهور منتخب، به نظر می‌رسد با برخی از گزینه ها برای حضور در کابینه آیت الله رییسی مذاکراتی صورت گرفته است.
تصویر گمانه‌ها و آخرین شنیده‌ها  از کابینه جدید رئیس جمهور منتخب

به گزارش سایت خبری پرسون، بر طبق گمانه زنی‌های جدید علی نیکزاد و فرهاد رهبر برای پست معاون اولی پیشنهاد شده‌اند. این درحالی است که اگر معادلات به سمت معاونت اولی فرهاد رهبر پیش برود معاونت اقتصادی را به پرویز داودی محول خواهد کرد.

همچنین در این پیش بینی و شنیده‌ها سازمان محیط زیست را هم سمیه رفیعی نماینده تهران و رییس فراکسیون محیط زیست برعهده می‌گیرد.

از طرفی دیگر شهاب نادری که در متحد کردن کردها و اهل تسنن و مذاهب در جریان انتخابات تلاش گسترده‌ای داشت و نماینده سابق اصولگرای مجلس را در کارنامه خود دارد به عنوان معاون رییس جمهور در امور مذاهب و قومیت‌ها و یا وزارت گردشگری معرفی خواهد شد.

گفتنی است سعید محمد همچنان مرد شماره یک وزارت راه و شهرسازی دولت جدید خواهد بود. برای وزارت نفت نیز از میان سه گزینه احتمالی یکی انتخاب خواهد شد و وزارت بهداشت به کامران باقری سپرده می‌شود.

در مورد گزینه وزارت صمت نام‌های زیادی به چشم‌ می‌خورد ولی فرهاد تقوامنش جزو گزینه‌های احتمالی هست. در مورد معاونت ارتباطات و رسانه رییس جمهور، سیاوش الفتی عهده دار این مسئولیت خواهد شد و یا دستیار رسانه‌ای معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده خواهد شد.

سیاوش الفتی فعال رسانه‌ای اصوالگرا باسابقه 21 سال فعالیت در رسانه‌های مختلف کشور و سابقه عضویت در شورای رسانه‌های مجازی دفتر مشورتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت و مدیرکل روابط عمومی سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را در کارنامه دارد و دارای چند رسانه می‌باشد.

ضمنا الفتی از اسفندماه 1399 مسئولیت پویش‌های مردمی آیت الله رییسی را برعهده گرفت. بر طبق شنیده‌ها هنوز وزارت تعاون و رفاه هنوز به جمع بندی نرسیده است ولی از پرویزی برای این مسئولیت نام برده می‌شود.

در این گمانه زنی‌ها از حسینی پور و شیرمردی به عنوان دو گزینه بنیاد شهید نام برده می‌شود. علی عسکری رییس صدا و سیما گزینه رئیس دفتری و وزارت کشور به زاکانی یا مرتضوی می رسد. وزارت ورزش به محسن منصوری و معاونت پارلمانی وزارت ورزش به امیر عرب سپرده می‌شود.

عرب سه دوره است که به عنوان مشاور فراکسیون ورزش مجلس فعالیت داشته و بیش از یک دهه در ورزش زورخانه‌ای خدمات شایانی داشته است و از تقی پور به عنوان‌ وزیر احتمالی ارتباطات یاد می‌شود.

322443

نظرات شما ( 1 نظر )

غفوری ازخرمدشت |
جمعه 18 تیر 140016:48
فقط سردار حاجیزاده برای وزارت دفاع مطرح شده ایشان لیاقت اش بیشتر ازاینهاست