معاون آموزشی دانشگاه زنجان:

ترم تابستانی از ۲۶ تیر به مدت 5 هفته آغاز می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه دولتی زنجان با اشاره به شروع ترم تابستانی گفت: ترم تابستانی از ۲۶ تیرماه به مدت ۵ هفته آغاز می‌شود.

تصویر ترم تابستانی از ۲۶ تیر به مدت 5 هفته آغاز می‌شود

زولفخانی در گفت وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: در حالت عادی ترم تابستانی نبوده و برگزاری ترم تابستانی در حقیقت با هدف جبران عقب‌ماندگی واحدهای کمتر داده شده در ترم اول بوده است.

وی در خصوص هزینه برگزاری این کلاس‌های تابستانی افزود: برگزاری کلاس‌های تابستانی برای دانشجویان ورودی مهر ۹۹ کاملاً رایگان است.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی زنجان با بیان این که ترم تابستانی به مدت ۵ هفته ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: امتحانات نیز به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

زولفخانی با اشاره به اینکه تنها دروس عمومی در این ترم تابستانی ارائه خواهد شد، ادامه داد، به عبارتی تنها ۲۲ واحد دروس عمومی در این کلاس ها ارائه می‌شود.

وی پیرامون چگونگی برگزاری کلاس‌های تابستانی عنوان کرد: همچنان کلاس‌ها با توجه به وجود شرایط کرونایی و مخاطران پیش‌رو آن به صورت مجازی و انلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی زنجان به ترم بعد اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در حال انجام است که دانشجویان ارشد و دکترا به صورت حضوری برای ترم آتی در دانشگاه مستقر شوند.

فاطمه شمشیرگر_استان زنجان

322333