40 درصد از سرمایه گذاران سازمانی، قصد سرمایه گذاری بیشتری در دارایی ها دیجیتال را دارند!

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که مدیران صندوق های پوشش ریسک ، مدیران دارایی و سرمایه گذاران سازمانی که در حال حاضر نیز دارایی های رمزنگاری شده را در اختیار دارند، قصد دارند دارایی های خود را افزایش دهند.

تصویر 40 درصد از سرمایه گذاران سازمانی، قصد سرمایه گذاری بیشتری در دارایی ها دیجیتال را دارند!

به گزارش سایت خبری پرسون، این نظرسنجی که توسط صندوق رمزگذاری Nickel Digital Asset Management مستقر در لندن انجام شد، نشان داد که 82 درصد از 100 سرمایه گذار و مدیر دارایی نظرسنجی شده، انتظار دارند که از این سال تا سال 2023(1402) ،میزان مواجهه خود با دارایی های دیجیتال را افزایش دهند.

این تحقیق که در ماه می و ژوئن(اردیبهشت و خرداد) به صورت آنلاین انجام شد و با Cointelegraph به اشتراک گذاشته شد، از 50 مدیر دارایی و 50 سرمایه گذار سازمانی در ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان و امارات، که در حال حاضر نیز در حوزه دارایی های رمزنگاری وارد شده اند را مورد بررسی قرار داد.

از هر ده نفر، چهار نفر یا به عبارتی 40 درصد اظهار داشتند که قصد دارن میزان دارایی خود را در حوزه دارایی های دیجیتال افزایش دهند. 7 درصد اظهار داشتند که قصد دارند میزان مواجهه خود را با دارایی های دیجیتال کاهش دهند و فقط 1 درصد قصد دارند کل دارایی خود را بفروشند.

با این حال، Nickel اظهار داشت که در بیشتر موارد، سرمایه گذاران سازمانی دارای منابع رمزنگاری بسیار کمی هستند. زیرا “بسیاری از آنها به تازگی در حال آزمایش کردن آن هستند تا ببینند چگونه کار می کند.”

این بررسی نشان داد که با توجه به پاسخ 58 درصد از پاسخ دهندگان، دلیل اصلی برای سرمایه گذاری بیشتر در دارایی های دیجیتال، چشم انداز رشد بلند مدت سرمایه می باشد. حتی با رکود گسترده بازار، رشد بیت کوین در سال جاری هنوز 18 درصد بوده است و اتریوم از 1 ژانویه(12 دی 1399)، 215 درصد رشد کرده است.

حدود 38 درصد از افراد مورد بررسی، ادعا کردند که مواجهه با برخی از دارایی های رمزنگاری شده، در این کلاس دارایی به آنها اطمینان بیشتری می دهند. در حالی که 37 درصد از شرکت های پیشرو و مدیران سرمایه، سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری را به عنوان دلیلی برای سرمایه گذاری بیشتر عنوان می کنند.

آناتولی کراچیلوف(Anatoly Crachilov)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Nickel Digital، اظهار داشت که اعتماد در این کلاس دارایی در حال افزایش است و انتظار دارد این روند ادامه یابد و افزود:

“تجزیه و تحلیل ما در آغاز ماه جون(خرداد) سال جاری نشان داد که 19 شرکت لیست شده با سقف بازار بیش از 1 تریلیون دلار، حدود 6.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند و 4.3 میلیارد دلار برای خرید ارز رمزپایه هزینه کرده اند.”

همانطور که ماه گذشته توسط Cointelegraph گزارش شد، یک نظرسنجی توسط شرکت سرمایه گذاری انگلیسی AJ Bell’s نشان داد که مردم طی سال گذشته، نسبت به محصولات پس انداز مربوط به سهام، مقدار بیشتری دارایی های رمزنگاری را خریداری کرده اند.

یک نظرسنجی MasterCard در ماه می(اردیبهشت) نشان داد که از هر ده نفر، چهار نفر قصد دارند در سال آینده از ارز رمزنگاری شده برای پرداخت استفاده کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

322166