مایکل سیلور: نوسانات بیت کوین برخی سرمایه گذاران را ناامید خواهد کرد

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرو استراتژی اخیراً در مصاحبه ای شرکت کرده است تا بینش خود را در مورد ریسک‌ها و نوسانات بیت کوین به اشتراک بگذارد.

تصویر مایکل سیلور: نوسانات بیت کوین برخی سرمایه گذاران را ناامید خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سیلور در مورد ریسک های مربوط به نوسان گفت: «افرادی که به عنوان تریدر و معامله‌گر در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و نگاهی تکنولوژیک یا کلان به آن ندارند، به دلیل نوسانات بیت کوین از آن ناامید خواهند شد.»

مطابق توصیه های معامله گران ارزهای دیجیتال ،سیلور به مخاطبان خود در مورد سرمایه گذاری (در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال) هشدار داد فقط به اندازه مبلغی سرمایه گذاری کنند که توانایی از دست دادن آن را داشته باشند. این کارآفرین آمریکایی همچنین به سرمایه گذاران هشدار داد که معاملات خود را بر اساس گمانه زنی ها انجام ندهند و به سرمایه گذارانی که قصد بازده کوتاه مدت دارند، مشاوره سرمایه گذاری ندهند.

از طرف دیگر، این کارآفرین معتقد است که تبعات ناشی از نظارت و تنظیم مقررات در حال حاضر بزرگترین تهدید برای اقتصاد رمزنگاری است.

همانطور که ارزهای فیات قوی تر، مانند دلار ایالات متحده و یورو همچنان در حال چاپ هستند، سیلور حدس زد که بیت کوین فقط قویتر خواهد شد، و نتیجه گیری کرد:

“من به بیت کوین به عنوان توزیع شده ترین و قوی ترین دارایی در جهان نگاه می کنم.”
بررسی اخیر در مورد گروه کوچکی از سرمایه گذاران بیت کوین نشان داد که 44٪ از سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین زیر 30،000 دلار کاهش یابد ، در حالی که 56٪ از سرگیری روند گاوی را پیش بینی می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

322002