رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان آغاز شد.

تصویر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان خبر داد و گفت: ۲۶۱ نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۲ نفر متقاضی شرکت در مسابقات رشته تفسیر قرآن کریم هستند که ۱۳ مردادماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۱۱۳ نفر از شرکت کنندگان خانم و ۵۴ نفر نیز آقا هستند که در رشته‌های قرائت تحقیق، تحقیق ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۵ جزء و اذان به رقابت می‌پردازند.

فاتحی نژاد بابیان اینکه مسابقات بانوان امروز و فردا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، ادامه داد: مسابقات آقایان نیز روز جمعه ۱۸ تیرماه در حسینیه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زنجان گفت: نفرات اول تا سوم این مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قالب مرکز افق حسینیه و با نظارت اداره کل اوقاف شهرستان زنجان برگزار می شود، افزود: در حال حاضر مراکز افق در حسینیه و امامزاده سید ابراهیم زنجان فعال است و در آینده نزدیک در زینبیه اعظم زنجان نیز راه اندازی خواهد شد.

فاتحی نژاد ادامه داد: اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی زنجان روز جمعه ۱۸ تیرماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

321969