مدیرعامل Celsius Network:

بیت کوین بعد از رفع این مانع از 140 هزار دلار عبور میکند

مدیرعامل Celsius Network الکس ماشینسکی( Alex Mashinsky) پیشبینی می کند بیت کوین میتواند در این چرخه به بالای  140 هزار دلار برود اما فقط بعد از اینکه از یک فروش سنگین(sell-off) دیگر جان سالم ببرد.

تصویر بیت کوین بعد از رفع این مانع از 140 هزار دلار عبور میکند

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس پلت فرم وام دهی و استقراض کریپتو به ۱۰۶۷۰۰ دنبال کننده خود می گوید که بیت کوین تا کنون در مدت کوتاهی از دو کاتالیزور عظیم نزولی جان سالم به در برده است.

وی می گوید: “ما در دو ماه گذشته شاهد دو رویداد فروش Capitulation(فروش در ضرر به خاطر ریزش قیمت) برای بیت کوین بوده ایم.

1-فوموی(ترس از دست دادن) خریداران خرد منجر به افزایش قیمت تا 65000 دلار شد.چیزی در حدود 3 میلیارد دلار فروختند.

2-فروش سریع 3 میلیارد دلاری هفته پیش که شامل ماینرها و خرده فروشان چینی و مقداری فروش ناشی از فاد(ترس،عدم اطمینان و شک) بود…”

ماشینسکی فکر میکند که آخرین موج فروش از صندوقهایی خواهد آمد که به پیشبینی او از سهام 20 میلیارد دلاری GBTC (Grayscale Bitcoin Trust) که در ماه جاری باز خواهد شد، بهره خواهند برد.

او انتظار دارد صندوق هایی که می خواهند تفاوت قیمت ها را در بازار (فرصت های آربیتراژ) به دست آورند، بیت کوین را شرت(short) کنند و سهام GBTC را با تخفیف بالا خریداری کنند. به گفته ماشینسکی، نتیجه نهایی، فشار فروش به ارزش 5 میلیارد دلار است که می تواند بیت کوین را تا زیر 30 هزار دلار ببرد.

تحلیلگران جی پی مورگان ماه گذشته پیش بینی کردند که باز شدن قفل سهام GBTC می تواند یک کاتالیزور نزولی باشد چرا که به دارندگان این شانس را می دهد که رمزارزهای خود را بفروشند. سرمایه گذارانی که سهام GBTC را میخرند باید برای شش ماه در یک دوره زمانی که داراییهایشان قفل شده صبر کنندتا بعد از آن بتوانند دارایی خود را بفروشند.

اگرچه رییس Celsius Network در کوتاه مدت دیدگاه نزولی به پادشاه کریپتو دارد،انتظار دارد که بیت کوین بعد از فروش سنگین، رالی بزرگی به سمت پایان سال داشته باشد.

“بعد ازاین فروش سنگین ماه جولای(تیر) ما باید یک حرکت راحت برای مابقی سال ببینیم همزمان که در مسیرمان به سمت محدوده قیمت 140000 تا 160000 دلار رکوردهای قیمتی جدیدی زده میشود.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:dailyhodl

321788