استاد حوزه علمیه کردستان در گفت‌ وگو با پرسون تاکید کرد:

ضرورت برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی با مدیران سایت‌های «قمارآنلاین» در کشور

یک استاد حوزه علمیه کردستان گفت: دستگاه های امنیتی و نظارتی با مدیران و چرخانندگان سایت‌های «شرط‌بندی» در کشور برخورد قاطعی داشته باشند.

تصویر ضرورت برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی با مدیران سایت‌های «قمارآنلاین» در کشور

سایت خبری پرسون ـ حجت الاسلام مسعود محمدی؛ استاد حوزه علمیه کردستان در گفت‌ وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: هر روز مستکبرین و دشمنان جهان اسلام حقه و نیرنگی برای مشغول کردن جوانان و نوجوانان مسلمان به لهو و لعب ایجاد می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه کردستان بیان داشت: تمامی این تلاش‌های دشمنان جهان اسلام برای استحاله فکری و عقیدتی نسل‌های جوان و نوجوان در کشورهای اسلامی به ویژه در کشور خودمان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بسیاری از سایت‌های حرام در بحث «شرط بندی» در جهان گفت: در سال‌های اخیر بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با ایجاد سایت‌های شرط‌بندی یا همان «قمار» در بین نسل‌های جوان نفوذ پیدا کرده‌اند که فعالیت در این سایت‌ها به معنای از هم پاشیدن اخلاقیات، بنیان خانواده و... می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه سخنان خود گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که برخی از جوانان فریب تبلیغات دروغین و شیطانی این سایت‌ها را می‌خورند و عملا با ورود به این سایت ها افکارشان آلوده می‌گردد و این یک خطر بزرگ برای نسل‌های انقلاب است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ضرورت برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و نظارتی با مدیران و چرخانندگان این سایت‌ها، تاکید کرد: کسانی که اقدام به مدیریت این سایت‌ها می‌کنند به نوعی مجری برنامه‌ها و دستورالعمل‌های کشورهای مستکبر و اسلام ستیز هستند که امروز با استفاده از فضای مجازی، اینترنت و... جبهه جدیدی را علیه مسلمانان و عقاید آنان ایجاد کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از جوانان درخواست داریم که فریب تبلیغات دروغین این سایت‌ها را نخورند، زیرا هم سرمایه مادی آنها بر باد می‌رود و هم اینکه روحیه آنان دستخوش استحاله فکری و اعتقادی می‌گردد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

321775