آصفری:

وزیر کارآمد به دنبال ایجاد تشکیلات لاکچری نمی رود

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک وزیر کارآمد برخاسته از بطن مردم بوده و دغدغه اصلی آن حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.
تصویر وزیر کارآمد به دنبال ایجاد تشکیلات لاکچری نمی رود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسن آصفری با اشاره به ویژگی های وزرای یک کابینه کارآمد، بیان کرد: دولت منتخب وعده هایی به مردم داده که باید با تشکیل یک کابینه کارآمد به آنها جامه عمل بپوشاند. وزرای یک کابینه کارآمد از تخصص لازم برخوردار بوده و در میدان عمل حضور دارند. وزیر کارآمد مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و برای حل آن برنامه ریزی می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: یک وزیر کارآمد نگاه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات و پیشبرد برنامه ها دارد و برخاسته از بطن جامعه است. وزیر کارآمد با تعامل بین دستگاهی حل مشکلات و اجرایی شدن برنامه ها را دنبال کرده و از سوی دیگر به دنبال اشرافی گری و ایجاد تشکیلات لاکچری برای خود نمی رود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر افرادی که وارد کابینه می شوند باید در عین حال که دیدگاه های رییس جمهور را پذیرفته باشند، با نگاه فراجناحی از افراد متخصص با افکار و عقاید مختلف برای توسعه کشور و حل مشکلات بهره ببرند.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید نگاه جناحی خشک در کابینه حاکم باشد و با کمباین از روی همه افراد که دارای دیدگاه های مخالف هستند عبور کرد؛ بلکه باید به نظرات افراد دارای تخصص توجه شود و از آن ها بهره برد در غیر اینصورت به ضرر کشور تمام خواهد شد.

منبع : ایسنا

321661