مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری نماز تا ۲۵ تیرماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» تا ۲۵ تیرماه خبر داد.

تصویر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری نماز تا ۲۵ تیرماه

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدربیع احمدخانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره یکی از برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره سراسری نماز شامل پنج بخش مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و بخش ویژه جلوه‌های نماز در دفاع مقدس است، اظهار داشت: تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع نماز و نیایش، انتشار آثار، افکار و اندیشه‌های معنوی در قالب‌های هنری و توجه به هنر و ادبیات دینی و توسعه و گسترش زوایای گوناگون هنر اسلامی با محوریت نیایش و ستایشبخشی از اهداف برگزاری جشنواره سراسری نماز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: قبلا ارسال اثار به این جشنواره تا ۱۵ تیرماه بود که طبق نظر هیات اجرایی این مهلت تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

احمدخانی با بیان اینکه آثاری که تا کنون به جشنواره ارسال شده‌اند از کیفیت خوبی برخوردار هستند، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند برای ارسال اثار خود به سایت jashnvarehzanjan.com مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

321618