حسین چرخابی در گفتگو با پرسون:

فولاد و گرمای هوا حریفان امروز پرسپولیس هستند/ سپاهان کار سختی مقابل پیکان دارد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است پرسپولیس در بازی با فولاد 2 حریف دارد.

تصویر فولاد و گرمای هوا حریفان امروز پرسپولیس هستند/ سپاهان کار سختی مقابل پیکان دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی برگزار می شود که تیم های سپاهان و پرسپولیس باید به مصاف پیکان و فولاد بروند.

حسین چرخابی سرمربی سابق سپاهان در این خصوص گفت: در هفته های پایانی رقابت در صدر جدول بالا گرفته است و دو تیم مدعی سپاهان و پرسپولیس بدنبال کسب امتیازات کامل هستند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: پرسپولیس در هفته بیست و ششم بازی سخت تری نسبت به سپاهان دارد چرا که هم باید مقابل فولادی بازی کند که بدنبال سهمیه است و از طرف دیگر رقیبی به نام گرمای هوای خوزستان را دارد. شاگردان گل محمدی تا کنون بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند اما لغزش در هفت های پایانی باعث می شود تا صدرنشینی را از دست بدهند.

سرمربی سابق سپاهان نوین در خصوص دیدار سپاهان و پیکان نیز گفت: سپاهان هم کار آسانی مقابل پیکان ندارد. شاگردان تارتار در میانه های جدول هستند و دوست ندارد در پایان فصل در نیمه پایینی جدول رقابت ها قرار بگیرند. اعتقاد دارم تارتار و تیم پیکان پدیده فصل جاری هستند و باید به آنها احترام گذاشت. سپاهان برای حفظ رقابت با پرسپولیس کار سختی دارد.

چرخابی در پایان در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: اسکوچیچ با تیم ملی نتایج خوبی گرفته و طبیعی بود که وی روی نیمکت تیم ملی ابقا شود. قرعه تیم کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی به نسبت دیگر گروه قرعه خوبی است ولی مشکل آن همگروهی با تیم کشورهای عربی منطقه است که مقابل ایران دست به هر کاری می زنند تا پیروز شوند.

321531