داور جنجالی بازی پرسپولیس و فولاد را سوت می‌زند

کاظمی برای دومین بار در این فصل قضاوت بازی پرسپولیس را عهده دار شد.
تصویر داور جنجالی بازی پرسپولیس و فولاد را سوت می‌زند

به گزارش سایت خبری پرسون، حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر در اهواز و بین پرسپولیس و فولاد برگزار خواهد شد. فولادی‌ها برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند و پرسپولیس هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می آید.

قضاوت این بازی حساس به وحید کاظمی سپرده شده است. کاظمی ۳۸ ساله که اهل مازندران است در این فصل یک بازی پرسپولیس را قضاوت کرد که با شکست سرخ پوشان همراه شد. بازی پرسپولیس و آلومینیوم که در بازی رفت با حساب دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید تنها باخت پرسپولیس در این فصل بود که با داوری کاظمی اتفاق افتاد.

این داور مازندرانی فصل قبل بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت را در آبادان سوت زد که با برتری یک بر صفر سرخ پوشان همراه شد. همچنین بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر در تهران هم که با برتری یک گله پرسپولیس همراه بود را کاظمی قضاوت کرد. دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در بازی رفت فصل گذشته را هم این داور سوت زد که تیم قلعه نویی با دو گل محمد محبی و کی روش استنلی موفق شد در تهران پرسپولیس گابریل کالدرون را شکست دهد.

در آن دیدار پرسپولیسی ها به شدت به قضاوت کاظمی معترض بودند و مدعی شدند این داور باید یکی از بازیکنان سپاهان را از زمین اخراج می کرد.

خبر ورزشی

311466