زنیت به دنبال ستاره پرسپولیس

وب سایت چمپیونات روسیه در خبری مدعی شد که باشگاه زنیت سن پترزبورگ به دنبال شهریار مغانلو است تا او را به عنوان جایگزین آزمون جذب کند.
تصویر زنیت به دنبال ستاره پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، آینده سردار آزمون در تیم زنیت سن پترزبورگ به یک علامت سوال تبدیل شده است. این مهاجم ایرانی پس از چند فصل حضور در لیگ روسیه، تنها یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد و هنوز درخصوص تمدید آن، با مدیران باشگاه به توافق نرسیده است.

از سوی دیگر، زنیت قصد ندارد تا آزمون را در تابستان سال بعد به صورت رایگان از دست بدهد و مدیران این تیم به دنبال تمدید قرارداد ستاره ایرانی خود هستند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، آنها تمایل دارند تا به جای اینکه سال دیگر آزمون را به شکل رایگان از دست بدهند، از فروش او درآمدی کسب کنند.

طی روزهای گذشته اخباری درخصوص علاقه زنیت به شهریار مغانلو توسط یک وب سایت ازبکستانی منتشر شده بود و مهاجم پرسپولیس نیز در مصاحبه ای، پیشنهاد از لیگ برتر روسیه را نه رد کرد و نه تأیید. حالا چندین رسانه روسی نیز به انتشار این خبر پرداخته اند.

وب سایت چمپیونات روسیه روز گذشته در خبری به علاقه زنیت به شهریار مغانلو پرداخت. چمپیونات نوشت در صورت جدایی سردار آزمون از زنیت، این باشگاه شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس را به خدمت خواهد گرفت.

چمپیونات در ادامه آورده است که این وب سایت به نقل از منابع خود فهمیده است که زنیت به جذب این مهاجم 26 ساله علاقه نشان داده است. به گفته این منبع، سردار آزمون چندین پیشنهاد از باشگاه های اروپایی دارد. تیم های مطرحی از جمله رم، آتالانتا، تورینو و بورسیا دورتموند به جذب آزمون علاقه دارند. اگر سردار زنیت را ترک کند، هموطن او مغانلو می تواند به این باشگاه برود.

چمپیونات در ادامه به معرفی مغانلو پرداخته و نوشته است: شهریار در تیم ایرانی پیکان رشد کرد. او به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کند و او تحت قرارداد باشگاه سانتا کلارای پرتغال است. او تا ژوئن 2023 با تیم پرتغالی قرارداد دارد. در فصل 2020/2021، مغانلو 11 مسابقه برای تیم پرتغالی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن ایرانی را 300 هزار یورو تخمین زده است.

چندین وب سایت دیگر روسیه از جمله sportbox و sports نیز به انتشار این خبر پرداخته و مدعی شده اند زنیت در صورت جدایی آزمون، قصد دارد مغانلو را به خدمت بگیرد. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی درخصوص آینده سردار و مغانلو رخ خواهد داد.

311259